Gå til innhold

Tror du det åpnes for å reise til Danmark i sommer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi får vel beskjed om dette etter 15 juni.

Jeg håper dette.

 

Anonymkode: 5029e...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi får vel beskjed om dette etter 15 juni.

Jeg håper dette.

 

Anonymkode: 5029e...0f4

Jeg både tror og håper på det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke at det åpnes for feriereiser til noen land denne sommeren. Jeg tror dette er det vi må forsake for å holde smittespredningen nede.

Vi kommer uansett ikke til å reise utenlands, at det ev blir lov betyr ikke at det er smart. 

Anonymkode: 25191...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være hjemme i Norge og ikke fly rundt og late som om alt er fint i Legoland. Men kos dere med røde pestpølser og gammeldags vaffel med guf.. og korona. 

Anonymkode: 20cbe...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det åpnes for alt annet enn de som skal på ferie. Samfunnet må åpnes men ferie er ikke viktig. 
Jeg skjønner ikke dette hysterien enkelte har rundt ferien. Så gjør det hyggelig hjemme da. Sov i telt. Man MÅ ikke reise til et annet land i ferien. 

Anonymkode: 1b525...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal være hjemme i Norge og ikke fly rundt og late som om alt er fint i Legoland. Men kos dere med røde pestpølser og gammeldags vaffel med guf.. og korona. 

Anonymkode: 20cbe...5c8

Du vet at Danmark har mer å tilby enn Legoland?

Anonymkode: 5029e...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal være hjemme i Norge og ikke fly rundt og late som om alt er fint i Legoland. Men kos dere med røde pestpølser og gammeldags vaffel med guf.. og korona. 

Anonymkode: 20cbe...5c8

Jeg tenker i grunn at det er ett fett om folk drar til Legoland eller Hunderfossen så lenge det er lov å reise begge steder. Nå hopper jeg personlig glatt over begge parkene men ser ikke noe særlig mer fornuft i at folk stimer sammen i fornøyelsesparker uansett hvor det måtte være i sommer hvis man er redd for smitte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror det, da jeg har en dansk forelder og følgelig mye av slekta der, bla en gammel og syk bestemor jeg gjerne skulle ha fått sett snart. Fått avlyst totalt tre planlagte turer dit denne våren, og savner å se familien der "live" veldig. 

Anonymkode: 78e12...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved tanke på hvor lite smitte de har i Danmark både håper, og tror jeg det.
Håper ikke de åpner opp for Sverige

Anonymkode: 96651...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper og tror det, da jeg har en dansk forelder og følgelig mye av slekta der, bla en gammel og syk bestemor jeg gjerne skulle ha fått sett snart. Fått avlyst totalt tre planlagte turer dit denne våren, og savner å se familien der "live" veldig. 

Anonymkode: 78e12...1eb

Du har lov til å besøke nær familie i Danmark nå, det kom nye regler for en uke siden. 

Anonymkode: 45a0a...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har lov til å besøke nær familie i Danmark nå, det kom nye regler for en uke siden. 

Anonymkode: 45a0a...f8f

Enn så lenge gjelder karantene når man kommer hjem ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har lov til å besøke nær familie i Danmark nå, det kom nye regler for en uke siden. 

Anonymkode: 45a0a...f8f

Man kan reise hvor man vil i verden, men det anbefales ikke.
Og når det ikke anbefales vil ikke en reiseforsikring gjelde

Anonymkode: 96651...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg da virkelig ikke. Og jeg vil ikke tror det heller. Når man ser hvor lett folk tror at nå er det over nå som restriksjonene har blitt lettet på, er det viktig at myndighetene har baller nok til å fremdeles holde grensene stengt sånn at denne tida som har skapt problemer som mange betaler en stor pris for, ikke er bortkastet. 

Anonymkode: 36d58...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det håper jeg da virkelig ikke. Og jeg vil ikke tror det heller. Når man ser hvor lett folk tror at nå er det over nå som restriksjonene har blitt lettet på, er det viktig at myndighetene har baller nok til å fremdeles holde grensene stengt sånn at denne tida som har skapt problemer som mange betaler en stor pris for, ikke er bortkastet. 

Anonymkode: 36d58...c12

Men smittetallene har jo ikke gått opp etter at restriksjonene er blitt lempet på? Hvis man reiser til et land med samme koronasituasjon som Norge og forholder seg til de samme smittevernsreglene der, hva er problemet? Er jo ikke noe verre å reise dit da enn det er å farte rundt i Norge?

Anonymkode: 0cf19...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror folk har forstand nok til å holde seg innenfor grensene til epidemien avtar betydeligere i alle land. 
Tror det åpnes for forretning og familie før fornøyelse.

Anonymkode: fcb64...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Enn så lenge gjelder karantene når man kommer hjem ...

Ja, men man slipper inn i Danmark nå hvis man kan bevise familietilhørighet, det var det jeg svarte på. 

Anonymkode: 45a0a...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men man slipper inn i Danmark nå hvis man kan bevise familietilhørighet, det var det jeg svarte på. 

Anonymkode: 45a0a...f8f

Det er sant😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man kan reise hvor man vil i verden, men det anbefales ikke.
Og når det ikke anbefales vil ikke en reiseforsikring gjelde

Anonymkode: 96651...620

Nei, man kunne ikke reise inn i Danmark for en uke siden, men det kan man nå. Familie kan besøke hverandre, kjærester også. Det er nytt. 

Anonymkode: 45a0a...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men smittetallene har jo ikke gått opp etter at restriksjonene er blitt lempet på? Hvis man reiser til et land med samme koronasituasjon som Norge og forholder seg til de samme smittevernsreglene der, hva er problemet? Er jo ikke noe verre å reise dit da enn det er å farte rundt i Norge?

Anonymkode: 0cf19...935

R-tallet er jo steget da

Anonymkode: 5315d...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

R-tallet er jo steget da

Anonymkode: 5315d...2d4

Mulig det. Men samtidig sier de at de har sluttet å publisere daglige r tall fordi smittespredningen er så lav at r tallet de kommer fram til da blir for usikkert til at de kan garantere at det stemmer.

Anonymkode: 0cf19...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å reise, men i år holder vi oss hjemme, og sparer heller til neste års interrail. Jeg håper allikevel det kommer en avklaring, så reisekåte nordmenn får ro i sjelen. 

Anonymkode: f78a8...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...