GÃ¥ til innhold

Dere som er rundt 180cm, hvilken sykkel har dere?😄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den jeg har nå er litt i minste laget.. jeg er fristet å bestille sykkel på internett, for det er så flaut å ikke finne noe som passer i butikl!🙈

Anonymkode: fa494...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe problem å finne noe i sykkelbutikken altså, mange å velge mellom der...

Jeg har to sykler, en bysykkel, har største rammen og styret og setet satt opp til min størrelse, også har jeg en unisex hybridsykkel.

Anonymkode: 714c4...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Finnes det ikke sykler for folk på 1,80?

tøys. 
str. L vil i de fleste merker passe!

Anonymkode: ddcf9...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180, og det er ikke det at syklene ikke passer, men jeg har så lang rygg slik at alle disse fancy offroad-syklene tvinger ryggen min inn i en slags halvmåne. Løsningen for meg har vært å kjøpe en skikkelig gammeldags damesykkel, der jeg sitter rett i ryggen. Føles mye bedre!

Anonymkode: ad8f5...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de aller fleste menn er rundt den høyden eller høyere, så selvfølgelig finnes det sykler som passer i butikken! 

Selv tiåringen min kjøpte unisexsykkel (eller jeg tror til og med det var herremodellen, men hun skulle IKKE ha rosa sykkel)

Gå i butikken. Sykkel er ikke sykkel, den skal passe i lengden også. Kjøper du den på nett, må du sette den sammen selv. Kjøper du den i butikk får du nysykkelservice gratis etter en viss tid. Du kan også gå dit og få den justert hvis det blir noe trøbbel. 

Anonymkode: 69fae...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å gå i en butikk der du treffer en selger som vet hva han/hun driver med og som kan sykkel. Så forklarer du hva du er ute etter, og så må du prøve syklene. 

Jeg har akkurat kjøpt meg sykkel selv, og selgeren spurte og grov, og tok med både meg og flere sykler ut i bakgården og fikk meg til å prøvesykle. Du kjenner fort om dette er riktig for deg. 

Nå er jeg ikke i nærheten av å være så lang selv, men mannen min er godt over 180 cm, og han har sykkel og den passer fint. 

Ja, og så må du være dønn ærlig hvis du kjenner at den sykkelen du prøver ikke passer deg helt. Si at dette kjennes feil ut, og forklar hvorfor. Så gir du selgeren sjanse til å finne noe som passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...