Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Synes ikke religion har noe i politikken å gjøre. At et parti med 4% oppslutning, som på toppen av alt er basert på innholdet til en over to tusen år gammel bok (og tar absolutt alle valg etter den) har så stor makt at de kan bestemme hvordan landet vårt skal drives synes jeg er LANGT over streken. Når skal de egentlig avvikle dette partiet???? Anonymkode: 8a5da...c2a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synes ikke religion har noe i politikken å gjøre. At et parti med 4% oppslutning, som på toppen av alt er basert på innholdet til en over to tusen år gammel bok (og tar absolutt alle valg etter den) har så stor makt at de kan bestemme hvordan landet vårt skal drives synes jeg er LANGT over streken. Når skal de egentlig avvikle dette partiet???? Anonymkode: 8a5da...c2a Spør du meg, så bør MDG, Venstre og FrP gjerne forsvinne i samme slengen. Særlig først- og sistnevnte. Anonymkode: 0aba2...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå