Gå til innhold

Trening 3 ganger i uka greit for en 13-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å holde seg i form?

(2 fotballtreninger og en jogging)

Anonymkode: ab7d0...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det akkurat passe? Synes du det er for lite eller for mye?

Gitt at ikke all resterende tid blir brukt foran skjerm, så tenker jeg det er helt passe.

Anonymkode: 6f75e...bd6

Skrevet

Det er helt fint.

Anonymkode: f2493...f1b

Skrevet

Høres bra ut det. 6 åringen min trener 4 dager i uka, det synes jeg er litt mye, men hun VIL!!!

Anonymkode: 2585f...ce5

Skrevet

Kim Zmeskal trente 6 dager i uken fra hun var 7 år gammel. Det var derfor hun var OL-stjerne. Shannon Miller begynte vel allerede når hun var 6 år gammel med å trene for alvor. Elodie Lussac kunne vært en fransk Kim Zmeskal, var det ikke for... Så flott talent! Så trist.

Uansett, nei, 3 dager i uken er ingenting for en 13-åring.

Anonymkode: eebef...5e4

Skrevet

Om det er nok kommer vel mye an på hvor aktiv 13-åringen er utenom disse tre treningsøktene også.

Anonymkode: f9236...636

Skrevet

Min på 12 trener 3 dager i uken organisert og egentrening de resterende 4. Samme gjelder 10-åringen, så synes ikke 3 dager i uken er for mye i alle fall

Anonymkode: b1522...8ed

Skrevet

Spørs om barnet er aktiv utover dette på fritiden. Om barnet mest er inne og sitter på rompa, vil jeg si det er alt for lite. Er barnet ute med venner, beveger seg mer enn skoletiden så høres det passe ut. 

Anonymkode: 718ce...8b8

Skrevet

13 åringen her trener fotball 4 dager i uka og har 1 time trening hver dag på skolen ! Det er for mye 🙈

Anonymkode: ea2d2...896

Skrevet

Min er 14 år, og han trener stort sett hver dag. Har drevet egentrening 6 dager ila uken under koronatiden, ellers trener han fast 5 dager i uken, noen dager to økter. Synes ikke 3 dager er mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...