Gå til innhold

Inspirert: kva «ekkel» mat eter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av ein anna tråd!

Kva «ekkel» mat eter du? Ikkje mat som blodpudding eller smalahove, men vanleg mat som du eter på ein ekkel måte. 

Min er: skive med eit godt lag med smør og nugatti. 

Anonymkode: 5dcab...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En boks tomatmakrell spist fra boksen (men med gaffel, ikke med fingrene)

Kald havregrøt  Skikkelig grøsselig klump som har ligget i en plasteske i sekken i 4-5 timer  Kan plukkes opp og spises som skive om jeg har glemt skjeen, men husket servietten  

 

Anonymkode: 08754...500

Skrevet

Skive ned smør og nugatti er jo dødsgodt! Tror det er mange som liker det 😋

Tørkede erter på boks, som om det var smågodt, ikke som tilbehør til noe. 

Anonymkode: 9a7be...60c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inspirert av ein anna tråd!

Kva «ekkel» mat eter du? Ikkje mat som blodpudding eller smalahove, men vanleg mat som du eter på ein ekkel måte. 

Min er: skive med eit godt lag med smør og nugatti. 

Anonymkode: 5dcab...253

Korleis skal du kunne ete nugatti på ein «ikkje ekkel» måte, om ein ekkel måte er på brød med smør under?! 
Eg for min del syns nugatti er skikkeleg ekkelt uansett korleis ein et det. 

Eg et ostepop og popcorn slik det skal etast, men det blir mykje gris og ser heilt fælt ut. Ein stor neve med popcorn eller ostepop og så trykker eg alt i munnen. Eg et det helst åleine 😂😂

Anonymkode: 919fc...2ac

Skrevet

Syltelabber. Nøff said.

Anonymkode: c27d4...80f

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Korleis skal du kunne ete nugatti på ein «ikkje ekkel» måte, om ein ekkel måte er på brød med smør under?! 
Eg for min del syns nugatti er skikkeleg ekkelt uansett korleis ein et det. 

Eg et ostepop og popcorn slik det skal etast, men det blir mykje gris og ser heilt fælt ut. Ein stor neve med popcorn eller ostepop og så trykker eg alt i munnen. Eg et det helst åleine 😂😂

Anonymkode: 919fc...2ac

😄

Eit moderat lag med nugatti, er ein «ikkje ekkel» måte! Når du har eit lag med smør og nugatti som er nesten tjukkere enn skiva, då blir det ekkelt. 😅

Anonymkode: 5dcab...253

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En boks tomatmakrell spist fra boksen (men med gaffel, ikke med fingrene)

Kald havregrøt  Skikkelig grøsselig klump som har ligget i en plasteske i sekken i 4-5 timer  Kan plukkes opp og spises som skive om jeg har glemt skjeen, men husket servietten  

 

Anonymkode: 08754...500

3 åringen min elsker å spise Makrell i tomat rett fra boksen, jeg synes ikke det gjør noe, det er jo sunt og godt  🙂

Jeg må alltid ha smør når jeg spiser skive med Nugatti. 🙂

Spiser ofte mat med fingrene, rett fra stekepannen, når ingen ser meg 😜

Anonymkode: 4cd79...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...