Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Inspirert av ein anna tråd! Kva «ekkel» mat eter du? Ikkje mat som blodpudding eller smalahove, men vanleg mat som du eter på ein ekkel måte. Min er: skive med eit godt lag med smør og nugatti. Anonymkode: 5dcab...253
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 En boks tomatmakrell spist fra boksen (men med gaffel, ikke med fingrene) Kald havregrøt Skikkelig grøsselig klump som har ligget i en plasteske i sekken i 4-5 timer Kan plukkes opp og spises som skive om jeg har glemt skjeen, men husket servietten Anonymkode: 08754...500
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Skive ned smør og nugatti er jo dødsgodt! Tror det er mange som liker det 😋 Tørkede erter på boks, som om det var smågodt, ikke som tilbehør til noe. Anonymkode: 9a7be...60c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Inspirert av ein anna tråd! Kva «ekkel» mat eter du? Ikkje mat som blodpudding eller smalahove, men vanleg mat som du eter på ein ekkel måte. Min er: skive med eit godt lag med smør og nugatti. Anonymkode: 5dcab...253 Korleis skal du kunne ete nugatti på ein «ikkje ekkel» måte, om ein ekkel måte er på brød med smør under?! Eg for min del syns nugatti er skikkeleg ekkelt uansett korleis ein et det. Eg et ostepop og popcorn slik det skal etast, men det blir mykje gris og ser heilt fælt ut. Ein stor neve med popcorn eller ostepop og så trykker eg alt i munnen. Eg et det helst åleine 😂😂 Anonymkode: 919fc...2ac
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Syltelabber. Nøff said. Anonymkode: c27d4...80f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Korleis skal du kunne ete nugatti på ein «ikkje ekkel» måte, om ein ekkel måte er på brød med smør under?! Eg for min del syns nugatti er skikkeleg ekkelt uansett korleis ein et det. Eg et ostepop og popcorn slik det skal etast, men det blir mykje gris og ser heilt fælt ut. Ein stor neve med popcorn eller ostepop og så trykker eg alt i munnen. Eg et det helst åleine 😂😂 Anonymkode: 919fc...2ac 😄 Eit moderat lag med nugatti, er ein «ikkje ekkel» måte! Når du har eit lag med smør og nugatti som er nesten tjukkere enn skiva, då blir det ekkelt. 😅 Anonymkode: 5dcab...253
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: En boks tomatmakrell spist fra boksen (men med gaffel, ikke med fingrene) Kald havregrøt Skikkelig grøsselig klump som har ligget i en plasteske i sekken i 4-5 timer Kan plukkes opp og spises som skive om jeg har glemt skjeen, men husket servietten Anonymkode: 08754...500 3 åringen min elsker å spise Makrell i tomat rett fra boksen, jeg synes ikke det gjør noe, det er jo sunt og godt 🙂. Jeg må alltid ha smør når jeg spiser skive med Nugatti. 🙂 Spiser ofte mat med fingrene, rett fra stekepannen, når ingen ser meg 😜. Anonymkode: 4cd79...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå