Gå til innhold

Barnehagesekk, 5 år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en femåring som har ett år igjen i barnehage før skolestart. Hun har hatt samme lille sekk siden hun startet i barnehagen, og nå trenger hun en større en, særlig ettersom de er så mye på tur om dagen. Da må alt skiftetøy og så videre få plass i sekken.

Det jeg da lurer på er hvor stor sekk vi skal kjøpe. Er 13 liter stor nok, eller bør vi like gjerne kjøpe en i skolesekk-størrelse når hun er såpass stor?

Anonymkode: 361e7...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min femåring har Osprey 12L. Der får hun plass til skiftetøy (genser, bukse, sokker, truse), drikkeflaske, en liten termos, to matpakker, sitteunderlag og lue/votter om det trengs. Fortsatt litt plass til overs (ikke mye, men nok til det hun plukker med seg av kongler, skjell og steiner)😊

Anonymkode: 1198e...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min femåring har Osprey 12L. Der får hun plass til skiftetøy (genser, bukse, sokker, truse), drikkeflaske, en liten termos, to matpakker, sitteunderlag og lue/votter om det trengs. Fortsatt litt plass til overs (ikke mye, men nok til det hun plukker med seg av kongler, skjell og steiner)😊

Anonymkode: 1198e...0b1

Det høres ut som det er nok, da. Vi må sikkert kjøpe ny ordentlig skolesekk til neste år uansett, så da er det bra om en mindre sekk holder i år. 

Ts

Anonymkode: 361e7...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...