GĂ„ til innhold

Hvordan skal jeg klare det?đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ™ˆ


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 65 kilo(164 cm.) og vil gĂ„ ned noen kilo.Tenker Ă„ kaste meg i det i morgen, men hvordan i vide verden skal en «sukkerunge» som meg klare dette?😭

Trenger aaaalt av tips og triksđŸ™đŸ»đŸ™đŸ»
Noen med noen gode?

Anonymkode: 18435...106

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hva er «lov» Ä kose seg med?istedenfor godteri...

Anonymkode: 18435...106

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

"No snacking" 

Det sier han spesialisten pÄ tv, om man tillater seg litt er det lett for at det blir for mye. 

Bare du kan bestemme hvordan ditt liv skal vÊre, og skal du vÊre slank kan du ikke snope... Tre mÄltider om dager og null "snacking" 

Anonymkode: ebf27...fc5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har lagt om livsstilen selv. Er pÄ 5 uka. Har ikke drukket nÄ brus eller spist godt/potetgull eller junk food disse ukene. Og har gÄtt ned 7-8 kg. Har ogsÄ forandret mÄltidene mine.

Det som fungerer her er at det ikke er noe skapet. KjÞper kun lÞrdagsgodt til barna. Ingenting til felles. Mannen har ogsÄ kuttet brusen, men koser seg meg sjokolade innimellom.

Anonymkode: 80a6c...57b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har lagt om livsstilen selv. Er pÄ 5 uka. Har ikke drukket nÄ brus eller spist godt/potetgull eller junk food disse ukene. Og har gÄtt ned 7-8 kg. Har ogsÄ forandret mÄltidene mine.

Det som fungerer her er at det ikke er noe skapet. KjÞper kun lÞrdagsgodt til barna. Ingenting til felles. Mannen har ogsÄ kuttet brusen, men koser seg meg sjokolade innimellom.

Anonymkode: 80a6c...57b

Wow sĂ„ flink du er!7-8 kilo pĂ„ 5 uker??đŸ˜±HVA er hemmeligheten?Bare Ă„ kutte godteri?Trener du mye?

Anonymkode: 18435...106

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow sĂ„ flink du er!7-8 kilo pĂ„ 5 uker??đŸ˜±HVA er hemmeligheten?Bare Ă„ kutte godteri?Trener du mye?

Anonymkode: 18435...106

GÄr kun turer forelÞpig. Venter pÄ at treningssenteret skal Äpne for Ä starte med med styrketrening.

Har mye grÞnt til alle mÄltid. Er forsiktig med karbohydrater, kun en neve til middag.

Spiser frokost (shake) mellom kl.6 og 7. Et mellommÄltid ca.9.30, lunsj mellom 11 og 12. MellommÄltid kl.14 og middag etter kl.16.

Viktig Ä fÄ i seg nok og riktig mat slik at man ikke fÄr lyst til Ä raide skapene pÄ kvelden. Og vÊre i forkant hele tiden, skal jeg ha salat til lunsj en dag, sÄ steker jeg feks kylling/laks/svinekjÞtt kvelden fÞr.

Vi har ogsÄ middagsliste en mÄned frem i tid, og da kan jeg planlegge hva jeg skal spise og hvor jeg eventuelt mÄ bytte ut noe tilbehÞr. Spiser feks proteinrundstykker istedenfor vanlig,proteinpannekaker  nÄr resten spiser vanlig pannekaker.

Viktig for meg at jeg spiser det samme som barna til middag. Men i mindre skÄla enn fÞr.

Anonymkode: 80a6c...57b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

GÄr kun turer forelÞpig. Venter pÄ at treningssenteret skal Äpne for Ä starte med med styrketrening. Har ogsÄ en jobb der jeg beveger meg mye,opptil 10000 skritt ilÞpet av arbeidsdagen.

Har mye grÞnt til alle mÄltid. Er forsiktig med karbohydrater, kun en neve til middag.

Spiser frokost (shake) mellom kl.6 og 7. Et mellommÄltid ca.9.30, lunsj mellom 11 og 12. MellommÄltid kl.14 og middag etter kl.16.

Viktig Ä fÄ i seg nok og riktig mat slik at man ikke fÄr lyst til Ä raide skapene pÄ kvelden. Og vÊre i forkant hele tiden, skal jeg ha salat til lunsj en dag, sÄ steker jeg feks kylling/laks/svinekjÞtt kvelden fÞr.

Vi har ogsÄ middagsliste en mÄned frem i tid, og da kan jeg planlegge hva jeg skal spise og hvor jeg eventuelt mÄ bytte ut noe tilbehÞr. Spiser feks proteinrundstykker istedenfor vanlig,proteinpannekaker  nÄr resten spiser vanlig pannekaker.

Viktig for meg at jeg spiser det samme som barna til middag. Men i mindre skÄla enn fÞr.

Anonymkode: 80a6c...57b

 

Anonymkode: 80a6c...57b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

For min del fungerer det Ä utsette. Jeg gir meg selv smÄ porsjoner med mat, altsÄ store nok til Ä bli mett, men ikke til Ä bli for mett. Har jeg lyst pÄ mer nÄr tallerken er tom, lover jeg meg selv at jeg kan fÄ mer om et kvarter om jeg fortsatt er sulten. Om jeg har lyst pÄ mer bare fordi det er godt lover jeg meg selv at jeg kan spise det samme til neste mÄltid. Massevis av grÞnnsaker pÄ middagstallerken. Det metter, gir mye gode byggestoffer og fyller tallerken. Jeg legger pÄ nok saus, men ikke sÄ hele tallerken ser ut som en suppetallerken.

Ved Ä spise hyppig reduserer jeg mitt sug etter godteri. Har jeg likevel lyst pÄ godteri gjelder det samme, fÞrst utsette, sÄ tillate om jeg fortsatt har behov. Men da i kontrollert og planlagt mengde.


GÄ for all del ikke pÄ noen diett. NÄr dietten er over og du gÄr tilbake til gamle (u)vaner, vil du gÄ opp igjen. Du mÄ legge om vanene dine, slik at de er til Ä leve med. Noen mÄ kutte helt ut enkelte ting for Ä lykkes, for meg hadde det aldri funket. Jeg hadde blitt overfokusert pÄ det jeg ikke kunne ha.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...