Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 To jenter deler rom. Ene veggen har innebygd skap som tar en del av rommet fra gulv til tak. Jeg vurderer å ta vekk skapet for å gjøre rommet større. Dette innebærer at det må gipsen, listes oppe og nede, taket må planes videre og mulig gipses, sparklet og males foruten skaffe parkett som passer resten av rommet. Veldig mye greier 2-3 kvadrat mer. Men rommet er akkurat litt for lite nå. Blæh! Har skapplass ellers i huset, så akkurat det er ikke problem. Men tenker på alt styrer. Må leie inn folk til alt urin sparkling og maling. Anonymkode: 1f6e1...769
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Skal de fortsette å dele rom lenge? Jeg ville gjort det for 5 år, men ikke for 6 mnd. Anonymkode: 90b45...c08
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Trenger ikke leie inn folk til det, en sånn liten «operasjon» klarer man da fint selv. Om det er verdt all jobben må jo du vurdere selv. Trenger ikke koste så mye, men hvis du ender opp med å måtte legge nytt gulv på hele rommet, så begynner det jo å koste. Anonymkode: 87957...310
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 Ja, det hadde jeg gjort. Har akkurat bygget på et rom, slik at alle barna har fått hvert sitt. Hvis du ikke må bytte hele gulvet, bør det jo bli mindre enn 5000 for materiale. Hva det koster å få noen til å gjøre det, aner jeg ikke. Her tok snekkerne 550,-/timen. Anonymkode: c46a9...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå