Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Har snørrer litt, og hoster kansje 4 gg daglig. Ingen feber, og er i full fart dagen lang. Og spiser vanlig. Sover hele natta og virker ikke syk. Men er usikker på å sende han i bhgen imårgen?? Han er 2,5 år. Anonymkode: 1a957...f45
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Imårgen??? Svir i øynene. NEI selvsagt kan han ikke i barnehagen. Anonymkode: d70dd...b15
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Det er vel et av kriteriene for å ha åpen barnehage og skole nå at barn som ikke er friske holdes hjemme, for sikkerhets skyld. Barn blir ikke veldig syke av korona, så selv om barnet ditt mest sannsynlig bare er litt forkjølet med en ufarlig virus holder du det hjemme fordi det kan være korona. Anonymkode: b5abc...3be
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Ok. Da var besluttningen min riktig🙂 måtte berre ha en bekreftelse. Hi Anonymkode: 1a957...f45
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 Men nå er vel også kriteriene for å få testet barna endret slik at man skal kunne få sjekket barn ved symptomer og slippe å holde de lenger hjemme enn nødvendig. Anonymkode: f2086...965
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men nå er vel også kriteriene for å få testet barna endret slik at man skal kunne få sjekket barn ved symptomer og slippe å holde de lenger hjemme enn nødvendig. Anonymkode: f2086...965 Men den testen er skikkelig ubehagelig da, med den pinnen langt inn i nesa, så jeg skjønner faktisk at man venter så lenge som mulig før man teater en 2 åring. Anonymkode: b5abc...3be
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men den testen er skikkelig ubehagelig da, med den pinnen langt inn i nesa, så jeg skjønner faktisk at man venter så lenge som mulig før man teater en 2 åring. Anonymkode: b5abc...3be Men han har jo ikke hatt feber eller diare da. Er nokk ikke korona. Er ikke mange som er smittet i kommunen heller. 5 stk tror jeg. Hi Anonymkode: 1a957...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå