Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Var ute gikk tur, jeg har sett det flere ganger. Det sitter en gjeng der av og til, et sted. Etter de har vært der ligger det flasker, smågodt, mat og potetgullposen slengt. Eneste fordelen kan være at man finner pant. Men flaskene er gjerne revet at etikken. Hvirfor gjør de seg så upraktiske som mulig? De skal rote, og ingen skal tjene noe på det noen finner etter dem heller. Jeg klarer ikke annet enn å tenke lavstatus unger uten oppdragelse jeg altså. Men de fleste av dere her inne Kommer vel heller til å bli sinte på meg. I og med at jeg tenker slik om noe så uskyldig som ungdom? Anonymkode: e23c0...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Lavstatus? Mener du at foreldre med lav sosial rang er dårligere på å oppdra barn? Anonymkode: df979...10a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lavstatus? Mener du at foreldre med lav sosial rang er dårligere på å oppdra barn? Anonymkode: df979...10a Nei, den sosiale rangen aner jeg ikke noe om. Jeg vet ikke engang hvem foreldrene er så dette kan jeg ikke si noe om. Jeg bare lurer på hvor foreldrene er og hcorfor noen har trang til å oppføre seg slik?! Anonymkode: e23c0...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, den sosiale rangen aner jeg ikke noe om. Jeg vet ikke engang hvem foreldrene er så dette kan jeg ikke si noe om. Jeg bare lurer på hvor foreldrene er og hcorfor noen har trang til å oppføre seg slik?! Anonymkode: e23c0...ee1 Men hvorfor kaller du de lavstatus om du ikke aner noe om dem? De er ungdommer, de tenker ikke like langt som voksne Anonymkode: df979...10a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor kaller du de lavstatus om du ikke aner noe om dem? De er ungdommer, de tenker ikke like langt som voksne Anonymkode: df979...10a Ungdommer klarer å oppføre seg. De slenger ikke rundt med potetgull og flasker altså. Og så skal de ødelegge flaskene på tippen av alt. Har vi ikke samme betydning av lavstatus ? Jeg synes en del av det ordet er når man oppfører seg nettopp slik. Uoppdragent Anonymkode: e23c0...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ungdommer klarer å oppføre seg. De slenger ikke rundt med potetgull og flasker altså. Og så skal de ødelegge flaskene på tippen av alt. Har vi ikke samme betydning av lavstatus ? Jeg synes en del av det ordet er når man oppfører seg nettopp slik. Uoppdragent Anonymkode: e23c0...ee1 Lavstatus er ikke et uttrykk man bestemmer meningen av selv. Det er fastsatt en mening med det. De er ikke onde og uoppdragne fordi du ikke får panten på flaskene deres Anonymkode: df979...10a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 Skjønner ikke hvor statusen kommer inn, men enig i at mennesker (uansett alder) som forsøpler er uoppdragne, egoistiske drittsekker. Ser voksne som kaster søppel ut av bilvinduet eller sneiper på bakken også. Møkkamennesker. Anonymkode: 6e676...011
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #8 Skrevet 23. mai 2020 Dessverre, så er det faktisk sånn det ser ut der det har sittet en gjeng med ungdommer. Det er sånn her i området også. Og det er definitivt ikke i utgangspunktet lavstatusbarn med dårlig oppdragelse. Men det er sånn de oppfører seg når de er en stor gjeng sammen. Tøffer seg, skal være kule osv. Anonymkode: e3512...074
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #9 Skrevet 23. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessverre, så er det faktisk sånn det ser ut der det har sittet en gjeng med ungdommer. Det er sånn her i området også. Og det er definitivt ikke i utgangspunktet lavstatusbarn med dårlig oppdragelse. Men det er sånn de oppfører seg når de er en stor gjeng sammen. Tøffer seg, skal være kule osv. Anonymkode: e3512...074 Men hvorfor er det kult å kaste søppel?! Anonymkode: e23c0...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor er det kult å kaste søppel?! Anonymkode: e23c0...ee1 Nei, det kan man jo lure på. Det er vel deres måte å hevde seg. Vise seg fram. Opponere og ikke følge regler osv. Anonymkode: e3512...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå