Gå til innhold

Din perle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell om stedet du bor eller et sted du liker i nærheten av der du bor. Trenger tips til ferie. IKKE byer. Oslo, Bergen, Drammen, Trondheim, Stavanger, Sandnes eller Tromsø. Vært i de alle og kjedet meg etter et par timer. Vil ha småsteder. 

Anonymkode: 9ea8b...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småsteder har jo enda færre aktiviteter og. IL sannsynligvis i hvert fall gjøre at du kjeder deg.

Anbefaler likevel Vik i sogn, som definitivt er en perle.

Anonymkode: fe3e2...006

Skrevet

Er nå på Herføl på Hvaler, det er en skikkelig perle. 👌

Anonymkode: f23a5...084

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Småsteder har jo enda færre aktiviteter og. IL sannsynligvis i hvert fall gjøre at du kjeder deg.

Anbefaler likevel Vik i sogn, som definitivt er en perle.

Anonymkode: fe3e2...006

Det er minst like mange aktiviteter på småsteder. Men i en annen form. En form som jeg setter pris på.

skal sjekke Vik

Skrevet

Stavern

Anonymkode: 1bcc1...8b7

Skrevet

Karmøy og Åkrasanden, nydelig. ❤️😍

Anonymkode: ce7d5...a7a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fortell om stedet du bor eller et sted du liker i nærheten av der du bor. Trenger tips til ferie. IKKE byer. Oslo, Bergen, Drammen, Trondheim, Stavanger, Sandnes eller Tromsø. Vært i de alle og kjedet meg etter et par timer. Vil ha småsteder. 

KUnne ikke falle meg inn å fortelle deg om min perle. Jeg vil ha den for meg selv.

Anonymkode: c10ae...c1d

Skrevet

Kragerø og Hamar om sommeren ❤️

Anonymkode: a5bac...e9c

Skrevet

Nissedal 

Flå

Brusand 

Helgelandskysten 

Røros 

Gudbrandsdalen 

Skogene og vannene i Østfold. 

Sinnerdalen 

Høvåg 

Norge kryr av perler. 😊

Anonymkode: f2f02...b7f

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kjeder meg allerede etter fire linjer, så nei, jeg gidder ikke dele noe som helst med deg.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Du kjeder meg allerede etter fire linjer, så nei, jeg gidder ikke dele noe som helst med deg.

Du delte tiden det tok å skrive innlegget. Ble du krenket?

Skrevet
On 5/23/2020 at 8:46 PM, Anonym bruker said:

Lofoten ❤️ helt fantastisk nydelig

og de fleste steder i Finnmark, for eksempel Alta, hammerfest, Vardø, Kvalsund og narvik

Anonymkode: f331e...a8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...