Gå til innhold

Noen her som har tatt brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle litt om det? Fikk du det dekket, hadde du mye smerter i ettertid? Ble arrene fine, og har du fått til å amme i ettertid? 

Anonymkode: 26ee8...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Fikk det dekket, arrene er så godt som usynlige nå (seks år siden), men det tok et par år. Ikke prøvd å amme, men du kan ikke regne med at det går bra. 

Syntes ikke det var veldig smertefullt. Ok form en uke etter, litt støl og stram i 6-7 uker. Gikk fra J- til D-cup og har ikke angret et sekund. 

Anonymkode: da8c7...d2c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Fikk det dekket, arrene er så godt som usynlige nå (seks år siden), men det tok et par år. Ikke prøvd å amme, men du kan ikke regne med at det går bra. 

Syntes ikke det var veldig smertefullt. Ok form en uke etter, litt støl og stram i 6-7 uker. Gikk fra J- til D-cup og har ikke angret et sekund. 

Takk for svar. Hvorfor fikk du det dekket? 

Jeg er redd for at brystene mine ikke er "store nok". Jeg bruker str 70F, så ikke voldsomt store, men jeg er liten og slank og de blir veldig store i forhold til resten av meg. Plages med vondt i nakken pga bh, og har vondt i hodet minst fem dager i uka. 

Anonymkode: 26ee8...9ba

Skrevet

Fordi de var digre og jeg hadde plager med rygg og nakke, samt kronisk hodepine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...