Gå til innhold

Dere som har hatt ubeskyttet sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tatt HIV test? 

Anonymkode: bd1de...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mellom hver gang nei. 

Anonymkode: 33e56...3b8

Skrevet

Selvsagt ikke skrulling!!

Anonymkode: eb591...578

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt ikke skrulling!!

Kan du utdype? Er det rart at man gjør seg tanker? Ifølge norsk folkehelseinstitutt er risikoen for smitte ved ubeskyttet sex ved vaginal samleie 0.01 %. Jeg ble overrasket.... Men lurer likevel på om jeg skal teste meg. Da er jeg vel en stilling. 

Skrevet

Ikke siden sist svangerskap, for syv år siden. Hatt en ny partner etter den tid, fint lite trolig at det skulle endret hiv-statusen min. 

Anonymkode: 352c1...7da

Skrevet

Jeg har testet meg noen ganger, for å være på den sikre siden. Ikke så lenge siden sist, da måtte jeg nesten krangle meg til det. Er visst ikke så stor risiko for å bli smittet lenger i Norge, og det skal litt til å bli smittet selv når man har sex med en som er smittet, men legen min vet jo ikke om jeg har ligget med noen fra et høyrisikoområde (har ikke det), og om vi da brukte kondom. 

Anonymkode: 04bd6...7ef

Skrevet

Hver gang jeg har vært gravid. Men nå er det 12 år siden sist, da. Har hatt noen partnere etter den gang, men ikke sånn helt vilt.

Anonymkode: 79fcb...942

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du utdype? Er det rart at man gjør seg tanker? Ifølge norsk folkehelseinstitutt er risikoen for smitte ved ubeskyttet sex ved vaginal samleie 0.01 %. Jeg ble overrasket.... Men lurer likevel på om jeg skal teste meg. Da er jeg vel en stilling. 

nettopp,det er ekstremt sjeldent en blir smittet så da ser jeg ikke poenget med å bli hysterisk nei!

Skrevet
On 5/23/2020 at 6:51 PM, Anonym bruker said:

Har dere tatt HIV test? 

har alltid hatt sex uten kondom med fuckingsfriends og kjærester, har kun brukt det på ONS og har testet meg noen ganger, ingen sykdommer

Anonymkode: c987f...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...