Gå til innhold

Hva er romantisk med dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, jeg er litt treig, derfor har jeg vanskelig for å forstå hvordan dette er en lykkelig og romantisk slutt på en film?

For meg høres det ut som en nikkedukke som blir slave.

Kan noen forklare for meg hva som er romantisk med dette?

 

 

Anonymkode: c23e2...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke. Den der var jo bare ekkel.

Skrevet

Det må jo ses i kontekst da. 

Det var kun ugifte kvinner som jobbet, og ved å sørge for at hun ble oppsagt så var det underforstått at han ville gifte seg med henne (noe som det såg ut som var gjensidig) 

(med forbehold at jeg hadde problemer med å høre hele dialogen pga barn som slåss ved siden av meg). 

Romantisk’ish da, spooky og uhørt nå. 

Anonymkode: b6e9b...a8d

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må jo ses i kontekst da. 

Det var kun ugifte kvinner som jobbet, og ved å sørge for at hun ble oppsagt så var det underforstått at han ville gifte seg med henne (noe som det såg ut som var gjensidig) 

(med forbehold at jeg hadde problemer med å høre hele dialogen pga barn som slåss ved siden av meg). 

Romantisk’ish da, spooky og uhørt nå. 

Anonymkode: b6e9b...a8d

Jeg er glad verden går fremover jeg altså. Men du? Takk for forklaringen! Det hjelper litt for å forstå sammenhengen, i alle fall.

Anonymkode: c23e2...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...