Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Når man er dypt forelsket i en annnen, noen som har klart det? Anonymkode: f2a3e...424
Gjest Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når man er dypt forelsket i en annnen, noen som har klart det? Anonymkode: f2a3e...424 Du må jo ville det selv.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 30 minutter siden, Pashla skrev: Du må jo ville det selv. Jeg vil det, vil finne tilbake til «oss» og at barnas foreldre skal være sammen. Likevel har mye skjedd mellom oss, vi har glidd fra hverandre de siste årene og ikke minst så er det følelsene for denne andre som er gjensidige (men et forhold er ikke så veldig sansynlig). Anonymkode: f2a3e...424
Gjest Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg vil det, vil finne tilbake til «oss» og at barnas foreldre skal være sammen. Likevel har mye skjedd mellom oss, vi har glidd fra hverandre de siste årene og ikke minst så er det følelsene for denne andre som er gjensidige (men et forhold er ikke så veldig sansynlig). Anonymkode: f2a3e...424 Men tror du at forelskelse er en nyttig tilstand å være i når man skal ta livsendrende valg? Bør du ikke la det blåse over før du velger noe drastisk?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, Pashla skrev: Men tror du at forelskelse er en nyttig tilstand å være i når man skal ta livsendrende valg? Bør du ikke la det blåse over før du velger noe drastisk? Det er nok sant altså, men det har vart lenge og covid-19 gjorde at situasjonen hjemme tilsspisset seg. Nå skal vi i terapi, men jeg er usikker på om jeg kan klare å finne igjen de rette følelsene for mannen så lenge jeg fortsatt vil treffe den andre. Å bytte jobb er uaktuelt for oss begge, da måtte vi ha flyttet langt bort. Anonymkode: f2a3e...424
Gjest Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er nok sant altså, men det har vart lenge og covid-19 gjorde at situasjonen hjemme tilsspisset seg. Nå skal vi i terapi, men jeg er usikker på om jeg kan klare å finne igjen de rette følelsene for mannen så lenge jeg fortsatt vil treffe den andre. Å bytte jobb er uaktuelt for oss begge, da måtte vi ha flyttet langt bort. Anonymkode: f2a3e...424 Da har du jo tatt et valg allerede. Du lurer ham jo bare hvis du drasser ham med i terapi på de premissene der?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 18 minutter siden, Pashla skrev: Da har du jo tatt et valg allerede. Du lurer ham jo bare hvis du drasser ham med i terapi på de premissene der? Jeg treffer han for å jobbe, ikke noe annet. Anonymkode: f2a3e...424
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #8 Skrevet 23. mai 2020 Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Kjenner du mannen du er forelsket i? Vet du hvordan han er som person? Det er ikke uvanlig å bli betatt av andre gjennom et langt forhold, men er du villig til å satse alt på den nye mannen? Anonymkode: 7586e...611
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #9 Skrevet 23. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Kjenner du mannen du er forelsket i? Vet du hvordan han er som person? Det er ikke uvanlig å bli betatt av andre gjennom et langt forhold, men er du villig til å satse alt på den nye mannen? Anonymkode: 7586e...611 Nei. Der går vel ganske tydelig frem, problemer er at å unngå han fullstendig ikke vil gå. Anonymkode: f2a3e...424
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 Det går over. Been there, done that. Anonymkode: 7586e...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå