Gå til innhold

synes dette er for stor alderforskjell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et av de mest lykkelige parene jeg kjenner har 23 år mellom seg. 

 

Anonymkode: cf51b...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Et av de mest lykkelige parene jeg kjenner har 23 år mellom seg. 

 

Anonymkode: cf51b...71f

Det var mye, men da er jo ikke 14 år noe, tusen takk for et fint svar

Anonymkode: 57975...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke stor forskjell nå, spørsmålet er vel hva dere tenker når den ene blir pensjonist og den andre skal jobbe i 14 år til... Om dere mener det ikke spiller noen rolle så spiller det ihvertfall ingen rolle for andre. 

Anonymkode: 1e6fa...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre har 10 i mellom, brodern og kona har 13 år og fetteren min og kjæresten har 16 år. Alle har gode, varme, lykkelige forhold. 

Anonymkode: 10f1c...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, sug lut skrev:

Kan noen av dere bruke stor bokstav, da?

😂😂😂

Anonymkode: 088c6...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(44/2)+7=29 

Innafor det, ifølge aldersforskjellkalkulatoren! 

Men voksne mennesker bryr seg ikke som slikt, så lenge dere er hyggelige og lykkelige sammen!

Anonymkode: 997de...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år er ganske mye, men jeg tror ikke det behøver å ha så mye å si. En 30-åring og en 44-åring er begge voksne mennesker. Jeg kjenner et par med 16 års aldersforskjell, de ble sammen da hun var 16 og han 32. Det var veldig rart da, men nå er hun straks 40, og de er fremdeles sammen. Kjenner også et par som har 30 års aldersforskjell. Hun er 40, han er 70. De ble sammen for litt over 10 år siden. Hun sier at hun selvsagt vet at han med god margin kunne vært faren hennes, men han har så mange gode sider at de oppveier det negative det medfører. 

Anonymkode: f456a...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

14 år er ganske mye, men jeg tror ikke det behøver å ha så mye å si. En 30-åring og en 44-åring er begge voksne mennesker. Jeg kjenner et par med 16 års aldersforskjell, de ble sammen da hun var 16 og han 32. Det var veldig rart da, men nå er hun straks 40, og de er fremdeles sammen. Kjenner også et par som har 30 års aldersforskjell. Hun er 40, han er 70. De ble sammen for litt over 10 år siden. Hun sier at hun selvsagt vet at han med god margin kunne vært faren hennes, men han har så mange gode sider at de oppveier det negative det medfører. 

Anonymkode: f456a...b05

Per og Bahare?

Anonymkode: 7f148...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min bedre halvdel er 13 år forskjell, men et topp forhold

Anonymkode: f4937...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den yngste er voksen, ser jeg ikke problemet. 
Jeg hadde ikke klart det selv. Maks fem år for min del, er singel. Har en som er interessert nå som er 11 år eldre. Hadde takket ja om han var yngre. Men nå er alder en greie for meg. Ikke for alle andre. Så jeg tenker at det kan bli fint om alder ikke er viktig.

Anonymkode: 52dce...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to tanter som er gift med menn som er 10-15 år yngre enn seg, begge par er nå gamle, men fortsatt gift. Tror ikke alder har så mye å bety så lenge kjemien er der.

Anonymkode: 357de...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...