GÃ¥ til innhold

Hvorfor er russen aktiv fortsatt???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ikke russetida ferdig etter 17.mai? 😳
Her ruller/dundrer det busser i ett sett i helgene. Våknet nettopp av ravende fulle russ som hadde tissestopp på busstoppet langt nedi veien. 
Hvorfor???? 

Anonymkode: cd2db...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pga at de ikke hadde lov å rulle før 17mai. De tar det igjen nå. Jeg som var sååååååå glad for st bussene ikke gikk i år, men den gang ei.

Anonymkode: 874f2...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De startet mye senere enn vanlig pga koronarestriksjonene.

Anonymkode: 1ae71...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt irriterende! Her dundrer bussene forbi med den høyeste musikken du kan tenke deg, gjerne kl 03 på en hverdag.... Fint!! Unga våkner selvfølgelig 😩😩😩

Anonymkode: 635c7...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke russetida ferdig etter 17.mai? 😳
Her ruller/dundrer det busser i ett sett i helgene. Våknet nettopp av ravende fulle russ som hadde tissestopp på busstoppet langt nedi veien. 
Hvorfor???? 

Anonymkode: cd2db...d2d

 

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de er idioter

Anonymkode: a8c59...726

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sinnsykt irriterende! Her dundrer bussene forbi med den høyeste musikken du kan tenke deg, gjerne kl 03 på en hverdag.... Fint!! Unga våkner selvfølgelig 😩😩😩

Anonymkode: 635c7...c2e

Herregud, er dere 80 år, eller? Åpenbart noen kyr som har glemt at de har vært kalver her. 

Anonymkode: 8b225...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi russetiden ble utsatt i år. 

Klarer dere virkelig ikke å skjønne det av dere selv?

Det er kjekt at de får litt russetid, dette blir et minne for livet 🥰

Anonymkode: d226e...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russetiden varer i 3 uker. 

Som regel i 3 uker før 17.mai, men i år startet feiringen 15.mai så de tar seg tre uker fra den datoen. 

Det er da helt greit, det har vært stille fra ungdommen i flere måneder nå, vi tåler da at de morer seg i 3 uker. Du kan da ikke være så surpomp at du ikke tåler såpass. 

Anonymkode: 4e6cf...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud russen har i år akseptert at alle pengene de har brukt og jobbet for i de tre årene var bortkastet og at de ikke fikk russefeiring. Til gjengjeld friket halve Norges eldre og rike befolkning ut fordi de ikke fikk tilbringe påsken på hytta!!! Nå har de fått klarsignal til at de for feire allikevel. Da fortjener de faktisk å feire skjerp dere seriøst!

Anonymkode: 80622...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen av dem utnytter Corona til tortur for andre i seks uker. Tre uker før og tre uker etter 17. mai skal man tåle bråk hver natt nå. For mange ventet ikke med å begynne russetiden. De he heller ikke fulgt smittevernreglene, så de har tidenes lengste russetid. 
De er sikkert ikke idioter, men opplegget er idiotisk. Noen trenger å sover snart. 

Anonymkode: 2c090...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke russetida ferdig etter 17.mai? 😳
Her ruller/dundrer det busser i ett sett i helgene. Våknet nettopp av ravende fulle russ som hadde tissestopp på busstoppet langt nedi veien. 
Hvorfor???? 

Anonymkode: cd2db...d2d

Hvor bor du? Her i Trondheim har jeg ikke sett en eneste russ etter 17 Mai 

Anonymkode: 70c48...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvert år er det samme: klaging på russen.

Samme hva dem gjør så sitter noen sure, forknytte mennesker der ute å klager 😅

Anonymkode: 70c48...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er feiringen utsatt til 1.juni, så de har ikke begynt enda. Bergen. 

Anonymkode: 40191...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvert år er det samme: klaging på russen.

Samme hva dem gjør så sitter noen sure, forknytte mennesker der ute å klager 😅

Anonymkode: 70c48...9f4

Det er ganske store variasjoner fra hvor man bor altså. Jeg bodde en periode i Sandvika, og der var det helt forferdelig. Var du riktig uheldig stoppet russebussen rett på utsiden av leiligheten din, da kunne du bare glemme å få sove, det ristet i hele bygget. Jeg var ung da, men synes likevel det var ille. Nå bor jeg i en småby, og det er null problem med russen.

Men jeg unner uansett russen å få feiret! Russetiden er jo noe man gleder seg til i minst ti år. 

Anonymkode: 0a669...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner vår russ all feiring hun kan få!! Rosettballet ble avlyst, landstreffet ble avlyst...penger tapt, russedåpen avlyst....nå får de endelig feire litt og jeg syns de skal få gjøre det. De har jammen fortjent det!

Anonymkode: d4696...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte ringe politiet i går. Tre busser sto nedenfor huset vårt med full guffe på anlegget. Vi har en plass de kan stå usjenert i bygda men den bruker de ikke. Idioter og jævla egoister. 

Anonymkode: b339e...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvert år er det samme: klaging på russen.

Samme hva dem gjør så sitter noen sure, forknytte mennesker der ute å klager 😅

Anonymkode: 70c48...9f4

Handler ikke om det. Jeg unner de feiring. Men når de velger å stille seg opp i et borettslag og feste så lurer jeg må om det er noe som helst omløp i hodene deres. 
Den 17. ble flere tauet inn av politiet. Mener du kanskje at politiet er surmaga som tauet de inn? 
I går ringte vi politiet, patruljen måtte be om forsterkninger fordi de var så utagerende. Surmaga da også kanskje. 
 

Når det er sagt, hovedtyngden av russen er fine ungdommer, så har man idiotene. Der høydepunktet i deres liv er russetiden. Jeg hadde noen slike medelever da jeg var russ også. Idiotrussen, de fleste har knapt fullført videregående, noen går på trygd og snylter på samfunnet. 

Anonymkode: b339e...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette unner jeg russen 😊. Selvfølgelig unødvendig og uakseptabelt å stå midt i ett boligfelt å spille musikk midt på natten, men normalt russestøy er innafor. Syntes de unge har vært veldig flinke i den tiden som har vært, ikke de som har klagd høyest heller. Hyttefolket og grensehandlere derimot, herregud for noe syting! Heldigvis har jeg vært ung selv og har gode minner fra russetiden. Og noen utydelige minner😉.

Anonymkode: e9c5c...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker med dundrende musikk og drita russ er et vårtegn. Jeg blir mer irritert på de som tror de skal dø av at russen har det gøy i 3 uker

Anonymkode: c5572...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

3 uker med dundrende musikk og drita russ er et vårtegn. Jeg blir mer irritert på de som tror de skal dø av at russen har det gøy i 3 uker

Anonymkode: c5572...4ed

Så mange russ tett innpå hverandre i en russebuss itellegg til at de er fulle så de ikke holder avstand,så kan det ende med dødsfall ja. Er en grunn til at vi SKAL holde avstand!

Anonymkode: d61f1...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ganske store variasjoner fra hvor man bor altså. Jeg bodde en periode i Sandvika, og der var det helt forferdelig. Var du riktig uheldig stoppet russebussen rett på utsiden av leiligheten din, da kunne du bare glemme å få sove, det ristet i hele bygget. Jeg var ung da, men synes likevel det var ille. Nå bor jeg i en småby, og det er null problem med russen.

Men jeg unner uansett russen å få feiret! Russetiden er jo noe man gleder seg til i minst ti år. 

Anonymkode: 0a669...fab

Jeg har bodd i mange år i Voksenåsen, rett ved Tryvann. Vi kunne se Tryvann fra soveromsvinduet. Det hørtes ut som tre russebusser stod parkert i stua vår. Men det gikk faktisk fint det også. Det er ikke snakk om døgnkontinuerlig aktivitet på samme sted hele tida. 

Anonymkode: 8b225...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nevø skal begynne russefeiring 1. Juni. Unner dem det! De har inngått kontrakter for å leie anlegg osv som ikke kunne avbestilles (de er nok ganske lette å lure i forhold til kontraktssignering...). Nå har de utsatt alt til 1. Juni. Ulempen er jo at dette ikke gjelder all russ og bråket varer lengre. Noen som ikke er på buss feiret før 17. mai, og nå kommer bussene ut.

Anonymkode: e19d0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Anonym bruker said:

Er ikke russetida ferdig etter 17.mai? 😳
Her ruller/dundrer det busser i ett sett i helgene. Våknet nettopp av ravende fulle russ som hadde tissestopp på busstoppet langt nedi veien. 
Hvorfor???? 

Anonymkode: cd2db...d2d

LA de kose seg, Herregud alt man skal klage på,mye av russetiden ble jo tatt fra dem

Anonymkode: a50d8...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...