Gå til innhold

Flere som synes Vendela og Petter er litt mye?


shewolf

Anbefalte innlegg

Eller er det vanlig å være sååå klengete på hverandre? 

Jeg får litt mark av å se på noen av episodene. De er veldig søte og jeg synes det er kjempefint at de har funnet hverandre- men det er så innmari mye. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett en eneste episode og jeg syns det blir mye. 

Men er de lykkelige så er jo det fint. 

Anonymkode: 10d58...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, shewolf skrev:

Eller er det vanlig å være sååå klengete på hverandre? 

Jeg får litt mark av å se på noen av episodene. De er veldig søte og jeg synes det er kjempefint at de har funnet hverandre- men det er så innmari mye. 😂

Så programmet i starten, men ble lei. Enig med deg 😀

Anonymkode: 03dd6...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT ? de er jo så sykt klissete,  er det noen som er så sukkersøte i virkeligheten? 🙈🤣

Anonymkode: 80e22...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg får nå bekreftet at å slutte med vanlig TV var et veldig godt valg. Skjønner ikke at folk orker å se på slike programmer, jeg. 

Anonymkode: 68987...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det surret i bakgrunnen her om dagen og jeg kan ikke annet enn å si herregud så kleint! Gamle dama som oppfører seg som en fjortiss og han som ser ut som en barnerumpe i forhold. Skikkelig kliss🤮 Nesten så jeg synes synd i barna hennes.

Anonymkode: 86e8a...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det surret i bakgrunnen her om dagen og jeg kan ikke annet enn å si herregud så kleint! Gamle dama som oppfører seg som en fjortiss og han som ser ut som en barnerumpe i forhold. Skikkelig kliss🤮 Nesten så jeg synes synd i barna hennes.

Anonymkode: 86e8a...1df

Syns faktisk Petter begynner å se voksen ut jeg. 
Altså ... ser han er rundt 40 år. Og da er man ikke barnerumpe, barnerumpe er du da du er tjue år ass.

Anonymkode: 34245...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye kliss klass i denne sesongen. 
 

men jeg ELSKER å se på de. Måten de snakker på er ER er helt fantastisk. 
 

digger Vendela !! 

Anonymkode: 34245...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet selvfølgelig at dere ikke må se på dette skvipet?
Dere kan skifte kanal eller slå av idiotboksen...

Anonymkode: 59902...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg får nå bekreftet at å slutte med vanlig TV var et veldig godt valg. Skjønner ikke at folk orker å se på slike programmer, jeg. 

Anonymkode: 68987...c31

Tenker du at man må se på alle programmer på alle kanaler hvis man ser på "vanlig tv"? 

Jeg ser på "vanlig tv" og tror jeg aldri har sett på Vendela og Petter. Ser på programmer jeg liker og noen ganger må jeg skifte kanal hvis jeg ikke liker det som blir sendt. Eller finner på noe annet. Så sånn er det med den saken 👍

Anonymkode: 32508...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett en eneste episode og jeg syns det blir mye. 

Men er de lykkelige så er jo det fint. 

Anonymkode: 10d58...b5a

Samme her. Har ikke sett og er likevel fed up. Godt de ikke skal ha barn, ikke alt bør videreføres.

Anonymkode: b25e0...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bare å skru av hvis dere synes det er vondt å se på velfungerende forhold 😂 

 

Anonymkode: d4dac...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har ikke «vanlig» TV, men jeg ser på det jeg. Synes det er artig, men synes de er litt vel i overkant klengete og klissete. Blir veldig mye «elskling» og «elsker deg» med tilgjorte stemmer. Men men. De virker jo lykkelige da. 

Anonymkode: 19097...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De virker superlykkelige, misforstå meg rett. Og jeg liker å se på programmet, men når de har sagt "elsker deg" 17 ganger på en halvtime, så kjenner jeg bare at det er myyye. Får så innmari følelsen av at det er tilgjort innimellom.  Lurer på om flere er sånn med sin mann? 

Hver gang Vendela sier at noe ser fint ut, sier Petter at hun er finere. Også sier de elsker deg omtrent på slutten av hver setning. Det er jo veldig romantisk, men trenger man bekreftelse så ofte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, shewolf skrev:

De virker superlykkelige, misforstå meg rett. Og jeg liker å se på programmet, men når de har sagt "elsker deg" 17 ganger på en halvtime, så kjenner jeg bare at det er myyye. Får så innmari følelsen av at det er tilgjort innimellom.  Lurer på om flere er sånn med sin mann? 

Hver gang Vendela sier at noe ser fint ut, sier Petter at hun er finere. Også sier de elsker deg omtrent på slutten av hver setning. Det er jo veldig romantisk, men trenger man bekreftelse så ofte? 

Er det her jeg reagerer på også,  og han har så tilgjort stemme , spesielt når han sier pusen min. Jeg hadde klappa til mannen tror jeg, hvis han hadde vært så sukkersøt hele tiden.  🙈🤣

Anonymkode: 80e22...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min la seg til en vane med å kalle meg ‘kjære’ i slutten på nesten hver setning. 

Jeg holdt på å klikke og det var nok noe av grunnen til at han gjorde det. Men når man sier et ord for mye så mister det jo betydningen tilslutt. 

Anonymkode: 10d58...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg får nå bekreftet at å slutte med vanlig TV var et veldig godt valg. Skjønner ikke at folk orker å se på slike programmer, jeg. 

Anonymkode: 68987...c31

Skulle til å skrive det samme. Synes støtt jeg ser folk som irriterer seg over ditt eller datt og så er det de selv som har valgt å se på, valgt å lese, etc. Hva med å heller la være, tenker jeg da. 

Anonymkode: 746ab...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, shewolf said:

Eller er det vanlig å være sååå klengete på hverandre? 

Jeg får litt mark av å se på noen av episodene. De er veldig søte og jeg synes det er kjempefint at de har funnet hverandre- men det er så innmari mye. 😂

Synes de er veldig søte jeg :D

Anonymkode: 143e9...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, det er bare å skru av hvis dere synes det er vondt å se på velfungerende forhold 😂 

 

Anonymkode: d4dac...df5

Jeg har aldri sett programmet og baserer meg nå utelukkende på kommentarer i dette innlegget som beskriver veldig klissete og tilgjort måte å oppføre seg på, og lurer oppriktig på om du mener at det er det samme som velfungerende forhold? Jeg hadde ikke orket å holde på sånn i hvert fall! Men jeg er i et veldig velfungerende og lykkelig forhold likevel, på 24 året. Helt uten å oppføre meg som en fnisete tenåring 😉

Anonymkode: 68987...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri sett programmet og baserer meg nå utelukkende på kommentarer i dette innlegget som beskriver veldig klissete og tilgjort måte å oppføre seg på, og lurer oppriktig på om du mener at det er det samme som velfungerende forhold? Jeg hadde ikke orket å holde på sånn i hvert fall! Men jeg er i et veldig velfungerende og lykkelig forhold likevel, på 24 året. Helt uten å oppføre meg som en fnisete tenåring 😉

Anonymkode: 68987...c31

Det finnes vel ulike typer velfungerende forhold, vel?

Anonymkode: 746ab...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes vel ulike typer velfungerende forhold, vel?

Anonymkode: 746ab...c3b

Selvfølgelig! Men å være klissete romantisk på en overdreven måte er neppe normalen. Faktisk synes jeg ofte at det er nettopp disse forholdene som gjerne går tom og sklir ut fortest, fordi det ofte ender opp med å bli litt krampaktig. Men for all del, det finnes jo unntak!

Anonymkode: 68987...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...