Gå til innhold

Ikke les om du er lei av botox tråder🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er det gjort, men jeg er ikke fornøyd. Panna og sinna rynken ble bra, men ikke det over øyebrynene. Har fått beskjed om å avvente til det har gått to uker for å se endelig resultat og før hun evt retter på det.

Over øyebrynene får jeg rynker når jeg hever øyebrynene ( når jeg prater) og det ser rart ut, panna glatt men blir rynker der🙈. Vet ikke om hun har tatt for lite der eller evt lagt inn filler feil.

Noen med noen trøsteord/ råd🙏

Anonymkode: dea69...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette korrigerer de med bittelitt botox. Helt vanlig å få dette. Disse musklene kan bli litt overaktive rett etter botox er satt. 
Det kan også jevne seg etter et par uker. 

Anonymkode: 5f560...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette korrigerer de med bittelitt botox. Helt vanlig å få dette. Disse musklene kan bli litt overaktive rett etter botox er satt. 
Det kan også jevne seg etter et par uker. 

Anonymkode: 5f560...192

Så det er håp at det blir bra😀. Tusen takk. Gruer meg da til å gå slik i to uker , føler det ser veldig rart ut, men hun ville ikke gjøre noe før det hadde gått to uker.

Anonymkode: dea69...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er håp at det blir bra😀. Tusen takk. Gruer meg da til å gå slik i to uker , føler det ser veldig rart ut, men hun ville ikke gjøre noe før det hadde gått to uker.

Anonymkode: dea69...0c7

Lurt å vente siden det er første gang. Full effekt er om 14 dager, da er det lettere å bedømme hvor mye du skal ha ekstra. 

Anonymkode: 5f560...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurt å vente siden det er første gang. Full effekt er om 14 dager, da er det lettere å bedømme hvor mye du skal ha ekstra. 

Anonymkode: 5f560...192

🙏

Anonymkode: dea69...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke se dette med blotte øyet allerede på 1.dag! Musklene trenger opptil 14 dager før de blir lammet og endelig resultat blir synlig. 

Anonymkode: d7336...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...