Gå til innhold

Ikke les om du er lei av botox tråder🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det gjort, men jeg er ikke fornøyd. Panna og sinna rynken ble bra, men ikke det over øyebrynene. Har fått beskjed om å avvente til det har gått to uker for å se endelig resultat og før hun evt retter på det.

Over øyebrynene får jeg rynker når jeg hever øyebrynene ( når jeg prater) og det ser rart ut, panna glatt men blir rynker der🙈. Vet ikke om hun har tatt for lite der eller evt lagt inn filler feil.

Noen med noen trøsteord/ råd🙏

Anonymkode: dea69...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette korrigerer de med bittelitt botox. Helt vanlig å få dette. Disse musklene kan bli litt overaktive rett etter botox er satt. 
Det kan også jevne seg etter et par uker. 

Anonymkode: 5f560...192

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette korrigerer de med bittelitt botox. Helt vanlig å få dette. Disse musklene kan bli litt overaktive rett etter botox er satt. 
Det kan også jevne seg etter et par uker. 

Så det er håp at det blir bra😀. Tusen takk. Gruer meg da til å gå slik i to uker , føler det ser veldig rart ut, men hun ville ikke gjøre noe før det hadde gått to uker.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er håp at det blir bra😀. Tusen takk. Gruer meg da til å gå slik i to uker , føler det ser veldig rart ut, men hun ville ikke gjøre noe før det hadde gått to uker.

Lurt å vente siden det er første gang. Full effekt er om 14 dager, da er det lettere å bedømme hvor mye du skal ha ekstra. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurt å vente siden det er første gang. Full effekt er om 14 dager, da er det lettere å bedømme hvor mye du skal ha ekstra. 

🙏

Skrevet

Du kan da ikke se dette med blotte øyet allerede på 1.dag! Musklene trenger opptil 14 dager før de blir lammet og endelig resultat blir synlig. 

Anonymkode: d7336...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...