Gå til innhold

Dere som har barn på ungdomsskolen. Hvor mange er de i klassen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er 43 stk på trinnet, fordelt på to klasser som er tilnærmet like store. Men det er jo noen i hver klasse som har spesialundervisning o.l. så de er ikke fulle klasser hele tiden. Dette er 10.klasse

Har også en 7.klassing, de er 52 stykker på trinnet. De blir fortelt på to ganske like store klasser de også, men det er ihvertfall 5-6 stykker på trinnet som ikke følger vanlig undervisning og er ute det meste av tiden. Div diagnoser og problematikk som gjør at de har mye spesialundervisning og eget opplegg utenfor klassen.

På vår skole har de baser og storklasser som jobber mye sammen og på kryss og tvers, selv om de er delt i A og B og er delt sånn i de fagene det er mest hensiktsmessig. Lærerne på trinnet samarbeider og de er ikke så delt som på en del andre skoler. Mellomstor skole med stort sett to klasser på hver trinn, 1-10 skole, så de bytter ikke skole når de begynner på ungdomsskolen, bare inngang (ungdomsskole og barneskole i hver sin ende av skolebygget så de har forskjellig inngang og uteområde)

Anonymkode: 75c1e...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er 30 i klassen, er 5 klasser med 28-30 elever i hver klasse. De er delt i to i basisfagene og har to kontaktlærere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 klasser med 32 - 36 i hver klasse. Ikke inndelt i grupper og har undervisning i ordinære klasser 

Anonymkode: e2b96...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3 på ungdomsskolen :

tvillingene går i 10 klasse der er det 3 klasser og de er 23 i hver, helt grei antall synes jeg

yngste går i 8 klasse og der er de 2 klasser og 33 i hver klasse, noe jeg synes er for mye

tvillingene synes klassemijøet deres er veldig bra,mens minsten sliter i sin klasse, da han blir ukonsentert ved mye bråk, så han hadde det egentlig supert på hjemmeskolen

Anonymkode: 863d7...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror klassen 9klassimgen egentlig gikk hadde 28 elever. De er 5klasser på trinnet med like mange ca. De opprettet ny klasse nå etter koronaen, så nå har jeg ikke helt kontroll på hvor mange de er lengre. Hun havnet i den nye klassen, noen elever fra hver klasse slik at det skal gå med avstand i klasserommene. De har fått klasserom på læreværelset siden de ikke har nok rom på skolen. Helt nybygd skole, min datter er kull nr 3 som startet der og da hadde de ikke nok klasserom engang. Så de måtte bruke ekstra rom da. Skikkelig gjennomtenkt bygging må jeg si, men skolen er veldig bra. 

Anonymkode: 9bc12...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...