Gå til innhold

Bråk fra nabo


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har nylig flyttet til et nytt boligfelt, bodd her snart et halvt år. Det er veldig tett mellom husene, og den ene naboen har ofte fest med høy musikk, til kl 02/03 på natten (omtrent annenhver helg). Vi har små barn og må opp kl 6 på morgenen. Da er vi helt ødelagte etter ca 3 timer søvn pga naboens fest. Hadde det ikke skjedd så ofte så hadde jeg ikke brydd meg så mye, men jeg synes ca annenhver helg blir ofte. Jeg vurderer nå å ta det opp med naboen, men problemet er at jeg er så utrolig konfliktsky! Hvordan håndterer dere andre slike problemstillinger? Er det sært å bry seg med slikt? Det er ellers et veldig rolig og hyggelig nabolag, men det er få barnefamilier her, så jeg vet ikke om det plager så mange andre enn oss... 

HI 

Anonymkode: dfe85...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har nylig flyttet til et nytt boligfelt, bodd her snart et halvt år. Det er veldig tett mellom husene, og den ene naboen har ofte fest med høy musikk, til kl 02/03 på natten (omtrent annenhver helg). Vi har små barn og må opp kl 6 på morgenen. Da er vi helt ødelagte etter ca 3 timer søvn pga naboens fest. Hadde det ikke skjedd så ofte så hadde jeg ikke brydd meg så mye, men jeg synes ca annenhver helg blir ofte. Jeg vurderer nå å ta det opp med naboen, men problemet er at jeg er så utrolig konfliktsky! Hvordan håndterer dere andre slike problemstillinger? Er det sært å bry seg med slikt? Det er ellers et veldig rolig og hyggelig nabolag, men det er få barnefamilier her, så jeg vet ikke om det plager så mange andre enn oss... 

HI 

Anonymkode: dfe85...758

Det plager helt sikkert flere. Har dere en velforening eller noe slikt?

Anonymkode: 8daa2...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det plager helt sikkert flere. Har dere en velforening eller noe slikt?

Anonymkode: 8daa2...f96

Ja, det har vi faktisk. Kanskje jeg kan ta det opp med lederen der...? Det er så kjedelig å få «ødelagt» så mange helgedager på grunn av dette. 

HI 

Anonymkode: dfe85...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet å få stoppet festen. De kan ikke vite at det er dere som har ringt. 

Anonymkode: 29a48...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ring politiet å få stoppet festen. De kan ikke vite at det er dere som har ringt. 

Anonymkode: 29a48...e79

Dette. 

Anonymkode: 7893d...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte politiet jeg. Var det bråk etter kl 00, så ringte jeg. Vi bor nær politistasjonen, så de var der innen 5 min. Politiet måtte hamre på døra lenge fordi huseier ikke hørte han. Da han åpnet døra fikk han streng beskjed om å skru av anlegget. Dagen etter skjedde det samme... Jeg ringte igjen jeg. Etter kanskje 3 ganger, ble det stopp. 😊 Han flytta til slutt. 

Lykke til 😊❤️

 

Anonymkode: 95f98...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ringte politiet jeg. Var det bråk etter kl 00, så ringte jeg. Vi bor nær politistasjonen, så de var der innen 5 min. Politiet måtte hamre på døra lenge fordi huseier ikke hørte han. Da han åpnet døra fikk han streng beskjed om å skru av anlegget. Dagen etter skjedde det samme... Jeg ringte igjen jeg. Etter kanskje 3 ganger, ble det stopp. 😊 Han flytta til slutt. 

Lykke til 😊❤️

 

Anonymkode: 95f98...d79

💪🏻👍🏻

Anonymkode: 7893d...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke sært å bry seg, det som er sært er å ødelegge nattesøvnen til naboene sine. 

Anonymkode: 32b2b...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...