Gå til innhold

Frekke naboer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har stor tomt. På denne tomten har vi mye ting barna kan drive med. Etter korona kom har vi oppgradert ytterligere. Vi har ofte nabobarn på besøk og det er bare hyggelig. Men etter korona har vi ikke ønsket ti-tolv unger i hagen samtidig. Dette synes noen naboer er ekskluderende. Det lever jeg fint med at de synes. Uansett, her om dagen klarte en mamma å si til meg at da fikk ungene leke på tur i VÅR HAGE. Jeg ble så drit forbanna og sa at mine unger skal ikke holde seg unna egen lekeplass i flere timer i solskinn fordi naboungene skal leke. Jeg tror hun skjønte hun hadde sagt noe dumt så hun forsøkte å moderere det til at de andre barna måtte leke på tur. Jeg sa igjen at venner til barna kommer før barn de ikke leker med. Uansett, nå er jeg så lei så jeg la ut en melding på fellessiden til borettslaget at fra nå av er vår hage ikke tilgjengelig for andre enn inviterte da jeg opplever en forventning om at den bør være tilgjengelig for alle til enhver tid. 
Hvordan hadde dere reagert om naboer tar det som en selvfølge at egen hage kan brukes når de vil?

Anonymkode: e1eb3...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg. Sin egen hage må man selv få råde over. Har også lagt ut meldinger på velforeningen sin side om at vi ikke ønsker trafikk gjennom hagen vår. Vil vi ha sti i hagen, vil vi selv bestemme hvor den skal gå. 

Anonymkode: a28ad...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Din hage, du bestemmer. Det er da ikke en felles lekeplass det er snakk om?! Dette blir for dumt.

Anonymkode: 900c6...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...