Gå til innhold

Fornøyelsespark i sommer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om å dra i fornøyelsesparker som f.eks Hunderfossen i sommer? Ville dere gjort det, eller bør man holde seg borte fra slike parker? 

Anonymkode: d1a55...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal i alle fall. Er ikke så mye annet å gjøre. Turer i skog og mark begynner liksom å bli litt oppbrukt.

Anonymkode: ff017...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til kongeparken, minst en gang, kanskje flere, men det er jo veldig dyrt, men vi skulle egentlig til Mallorca så litt må vi kose oss 🙂. Er bare 20 minutter å kjøre til kongeparken fra oss, så det er hvertfall veldig greit 🙂

Anonymkode: 313a9...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årskort på Hunderfossen, så blir nok noen turer dit i år ihvertfall. 

Anonymkode: ae08e...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man vil beholde de, så må man bruke de, det har vel aldri vært mer gjeldende enn i år.

Hvis de hadde sett på parkene som en stor smitterisiko, så hadde de ikke blitt åpnet. Det er sikkert strengt smittevern fra parkenes side og samtidig kan man ta sine egne forholdsregler.

Jeg vill ikke låst meg til planene om å besøke en park i løpet av sommeren, men heller sett an smitten og vurdert fortløpende.

Anonymkode: 4fcde...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunderfossen og dyreparken. Vi skal vaske hender og holde avstand. Bor i Oslo, og har Blitt en vane med alle rutiner om vask, ikke ta på ting og avstand  

Anonymkode: 060fe...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle! Godt å høre at det er flere som har tenkt å besøke fornøyelsesparker i sommer :) Et vennepar av oss syntes at vi var galne som vurderte dette i sommer, de hadde aldri tatt sjansen. Så jeg begynte å lure på om det bare er vi som tenker at det må være greit å dra. Det blir jo begrensninger på antall, hyppig desinfisering og vi kommer til å være påpasselige med håndvask og hygiene. 

Anonymkode: d1a55...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falt meg inn om det var gratis  en gang, klart at folk kommer til å.bli smittet i disse parkene i sommer, tar det med seg til sine hjemstedet også er vi i gang igjen med masse smitte til høsten. Kjempeflott!!!!Spesielt for oss i risikogruppe, vil kunne medføre at våre barn ikke vil kunne gå på skolen til høsten...skulle ikke vært lov å reise ut av eget fylke denne sommeren!

Anonymkode: 990aa...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne ikke falt meg inn om det var gratis  en gang, klart at folk kommer til å.bli smittet i disse parkene i sommer, tar det med seg til sine hjemstedet også er vi i gang igjen med masse smitte til høsten. Kjempeflott!!!!Spesielt for oss i risikogruppe, vil kunne medføre at våre barn ikke vil kunne gå på skolen til høsten...skulle ikke vært lov å reise ut av eget fylke denne sommeren!

Anonymkode: 990aa...5a8

Jeg bor i Oslo, østkanten. Jeg er på butikken, barna på skolen , de møter venner osv. Ved å gå i dyreparken i sommer tror jeg ikke at jeg vil bli mer utsatt for smitte enn å bo midt i Oslo gryta. 

Anonymkode: 060fe...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i Kongeparken. Når de åpner alle skoler, idretten er i gang igjen, to hundre kan samles osv osv så er det virkelig ingen krise i en fornøyelsespark. Nå må folk rulle inn med krisemaksimeringen. 

Anonymkode: 8af7c...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte årskort på Tusenfryd på Black Friday, og akter å bruke dem.
De gir også inngang til Sommerland i Bø så blir noen turer dit også

Anonymkode: 30d83...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal til bø i telemark, frogner parken, tusenfryd , kongeparken, dyrehagen og lilleputthammer/hunderfossen :)

Anonymkode: 2b0ca...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...