Gå til innhold

Ny interiørtrend, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 Jaja, folk har det nok moro når de holder på med prosjektene sine.

Anonymkode: 1e483...151

Skrevet

Jeg synes det var dritstygt. Og så tenker jeg at dette blir de lei av etter ti minutter omtrent, og da kaster de både møbel og byggskum på dynga. Så miljømessig er det vel heller ikke helt innafor. (Med unntak for de som synes det faktisk er superfint og kommer til å beholde alt de "laget".)

Skrevet

Herregud så fælt. Og pinlig. Vi må finne på noe nytt men har ikke peiling liksom. Også så fæle bilder. Folk kledd i alt mulig rart posering i helt idiotiske stillinger. Influencere? Altså hva slags brødhuer ser på og følger slikt? 

Anonymkode: 67798...635

Skrevet

Har jo forstått at det er slik at jo styggere, jo bedre.  Noe med det verste keg har sett, kunne aldri hatt dette i hus

Anonymkode: 7b86f...cfc

Skrevet

Jeg tipper det ikke er laget for å være pent. Likevel. Her i huset vil slikt skum fortsatt kun bli brukt som det det egentlig er ment for. Tetting av sprekker osv.

Skrevet

Byggeskum.. Jeg hadde pella det i stykker. Og det er stygt. Og lager flekker du ikke får bort om du søler. 

Skrevet

Dette er vel et godt eksempel på at enkelte bloggere begynner å bli desperate, og kaster seg enda mer ukritisk over noe som de håper kan gi dem noen flere klikk.

Latterlig.

Anonymkode: 26d2d...a77

Skrevet

Lurer på hvordan man holder et slikt bord rent.

Skrevet

S t y g t 

Anonymkode: f5bfe...850

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

S t y g t 

Anonymkode: f5bfe...850

Dette. ☝️ 

Anonymkode: d9ec6...0a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...