MarshOfDecay Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Det er et antibiotikum. Halsbetennelse, lungebetennelse, bronkitt etc. Brukes sikkert for å behandle bivirkninger av covid-19, slik vedkommende over skrev, men det er bare noe jeg gjetter
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Okei leste at det brukes mot behandling av klamydia stemmer dette? Anonymkode: b3a6f...733
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 mannen min sier det er behandling mot infeksjon i spyttkjertel et eller annet. Bare synes han ble så stresset når jeg ryddet i skuffen hans. fant ingenting suspekt bare de tablettene. Så nå lurte jeg på hvorfor han ble så stresset. Anonymkode: b3a6f...733
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: mannen min sier det er behandling mot infeksjon i spyttkjertel et eller annet. Bare synes han ble så stresset når jeg ryddet i skuffen hans. fant ingenting suspekt bare de tablettene. Så nå lurte jeg på hvorfor han ble så stresset. Anonymkode: b3a6f...733 Du bor sammen med en mann som du deler så liten gjensidig tillit og kommunikasjon med, at du ikke en gang vet at han har en betennelse eller at han får medisiner mot noe...hvorfor??? Og ja, selvfølgelig blir han stresset hvis dere normalt sett ikke bryr dere om noe som helst med hverandre, og plutselig begynner du å snoke. Anonymkode: 710c5...5ba
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #7 Skrevet 21. mai 2020 Kan brukes mot klamydia, men er som oftest ikke det medikamentet som blir valgt. Anonymkode: 1ed5e...f18
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #8 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: mannen min sier det er behandling mot infeksjon i spyttkjertel et eller annet. Bare synes han ble så stresset når jeg ryddet i skuffen hans. fant ingenting suspekt bare de tablettene. Så nå lurte jeg på hvorfor han ble så stresset. Anonymkode: b3a6f...733 Og du har ikke hørt noe om dette? Når hadde han det, eller er det pågående behandling nå? Skjønner du stusser over dette. Rart å ikke få vite om ting som dette. Anonymkode: 5f82e...114
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #9 Skrevet 21. mai 2020 Klacid er bredspektret antibiotika som gis ved bakterielle infeksjoner. Jeg har fått det ved luftveisinfeksjoner og lungebetennelse. Klacid er ifølge legen min «tung skyts» som visstnok skal ta nuven av det meste. Jeg har erfaring med at det dreper både slemme og snille bakterier i kroppen og derfor misliker jeg de store selvlysende (jepp!) pillene sterkt. Så - ja - det er antibiotika du har funnet i skuffen. Anonymkode: 6937f...050
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #10 Skrevet 21. mai 2020 Hvordan er forholdet deres ellers, HI, når dere ikke kommuniserer om slike ting? Om mannen skulle til legen så ville jeg visst om det, for han hadde sagt det. Jeg ville spurt hvordan det gikk, eller han ville på eget initiativ fortalt det før jeg rakk å spørre. Veldig merkelig å ikke snakke sammen om slike ting i min verden. Virker som om du ikke har fått et klart svar på hvorfor han bruker det heller? Anonymkode: 9140c...132
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #11 Skrevet 21. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er forholdet deres ellers, HI, når dere ikke kommuniserer om slike ting? Om mannen skulle til legen så ville jeg visst om det, for han hadde sagt det. Jeg ville spurt hvordan det gikk, eller han ville på eget initiativ fortalt det før jeg rakk å spørre. Veldig merkelig å ikke snakke sammen om slike ting i min verden. Virker som om du ikke har fått et klart svar på hvorfor han bruker det heller? Anonymkode: 9140c...132 Helt enig. Synes også det er spesielt at hun rydder i skuffen hans. Anonymkode: 710c5...5ba
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #12 Skrevet 21. mai 2020 Hei igjen. Vet at han hadde en infeksjon ved kinnet. Men ikke noe alvorlig. Han fikk resept av legevakt med beskjed om å bruke hvis det ikke gikk over. Han sa det gikk over å det var ikke behov for dette. Ser denne er for 2 år tilbake. Kan ikke huske han har hatt noen infeksjon, og hvorfor gis denne antibiotika for infeksjon? Hvorfor ikke da vanlig? Det er ikke han sin skuff. Det er skuffer vi har sengetøy, og øverst skuff har han diverse i. Ikke noe som er hemmelig hos oss sånn sett. Men mens jeg ryddet som jeg alltid gjør på samme sted så kom han løpende inn. Nærmest snublet over det jeg hadde sotert for å spørre hva jeg drev med. Dette synes jeg var veldig merkelig oppførsel. Derfor jeg begynte å tenke. Siden dette var det eneste "mistenkelige" jeg fant så lurte jeg på om det kunne ha noen sammenheng. Vil si vi har et godt forhold. Men stusset litt over oppførselen hans. Anonymkode: b3a6f...733
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #13 Skrevet 21. mai 2020 Pillene var tatt og vet han sa at han ikke hadde behov for de. Det skal også sies at jeg ryddet samme skuff for 2 mnd siden og da lå ikke pillene der. Men de er datert til 2018 Anonymkode: b3a6f...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå