Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Ein bekjent av meg mista hytta si i brann i helga. Ei gamal hytte med mykje minner knytta til seg. Sjølvsagt er det trist å mista eigedeler på denne måten, men kommentarfeltet på Facebook tek heilt av! Det er hjerter, varme tankar, dette var ufattelig trist, tenkjer på deg, stå på dette klarer du osb osb. Eg lar meg fasinera av slik massesuggesjon, altså. Det er trist når ting brenn, men kva med å ha litt fokus på at hytta sto tom, og at det er godt at det ikkje byrja å brenna om natta då det låg folk og sov der. Argh, dagens sure utblåsing frå meg. Anonymkode: c63f5...6f2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Hva er galt med deg? Tenker du at venner og familie skal tenke at "åh, det er allerede 15 stykker som har sagt dette var leit, da må jeg unngå å svare slik at responsen ikke blir altfor stor" Anonymkode: f3bb8...f7d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva er galt med deg? Tenker du at venner og familie skal tenke at "åh, det er allerede 15 stykker som har sagt dette var leit, da må jeg unngå å svare slik at responsen ikke blir altfor stor" Anonymkode: f3bb8...f7d Ja, egentlig. Anonymkode: c63f5...6f2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 Alt man skal irritere seg over. Å ha sympati er altså massesuggesjon Anonymkode: db020...fe3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, egentlig. Anonymkode: c63f5...6f2 Du får gi et litt grinete svar du da, sånn at det balanseres litt. Anonymkode: db020...fe3
Gjest Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Det er mye følelser knyttet til døde ting - for enkelte mennesker. Men en kjenning av meg måtte se slektsgården fra 1600-tallet gå opp i flammer, og klarte likevel å si «ingen blei skada, og det er vi letta over». Så vi har ulik innstilling til sånt. Mange føler sikkert på en sorg, men selv sparer jeg hjertene til andre typer sorg, og kommenterer heller med en setning at dette var veldig uheldig el lign.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 5 minutes ago, Anonym bruker said: Ja, egentlig. Anonymkode: c63f5...6f2 Okey. Dette sier jo egentlig alt vi trenger å vite om dine sosiale evner. Anonymkode: f3bb8...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå