Gå til innhold

Altså, hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert forelsket i samme personen i 3 år i november, og det går bare dyper, jeg har veldig lyst og fortelle det,men er redd for hva som skjer hvis følelsene ikke er gjensidig, det blir en pinlig erfaring da,men samtidlig kan jeg gå videre, men er så usikker.

hva tenker dere ?

og jeg tenker alltid på det Mark sa i greys anatomy, og tenker at jeg bør fortelle det

Iwant you to promise me something. If you love someone, you tell them. Even if you're scared that it's not the right thing. Even if you're scared that it will cause problems. Even if you're scared it will burn your life to the ground. You say it, and you say it loud. And then you go from there.

Anonymkode: d2ba6...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lytt til det legen sier ;) 

Anonymkode: c9c8f...74a

Skrevet

Reis til Tyrkia, du. 

Anonymkode: e50b6...35d

Skrevet

Slutt å ta råd fra tv-serier

Anonymkode: 8362c...854

Skrevet

Tror du han er forelsket i deg? Jeg ville test ut farvannet forsiktig. Flørta litt på sms etter at dere har møttes etc 

Å fortelle om en forelskelse hvis du vet han ikke er forelsket i deg blir kanskje bare kleint

Anonymkode: af04f...bc7

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Reis til Tyrkia, du. 

Anonymkode: e50b6...35d

Dette er vel ikke Tyrkia-dama? 

Anonymkode: c1c3a...785

Skrevet

Dette er ikke tyrkiadamen. Det er hun som er forelsket i en kvinnelig kollega. 

Jøss og bevares, jeg bruker altfor mye tid her inne!

Anonymkode: 88e29...3d8

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan fant du ut av det, ut i fra det lille hun skrev? Imponert 😁

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å ta råd fra tv-serier

Helt uenig. 

Det å lese bøker, høre på musikk, se filmer og serier, er faktisk beviselig med på å styrke menneskers empati. Tv-serier gjenspeiler verden slik at mennesker kjenner seg igjen i det som skjer. Så med mindre det er såpeopera man sikter til, så kan man ofte lære mye nyttig av disse. Grey’s anatomy er fin den, og rådet er godt. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du spør, men jeg kjenner også igjen brukere basert på små ting. Som jeg skrev til deg rett over, så kan man øve opp empatien ved å se f.eks. TV-serier. Det å kjenne igjen brukere her inne er nok hakket mer avansert, men det er en god start. 

Skrevet

Om du er kvinne, og forelsket i en annen kvinne som ikke er (åpent) lesbisk, så kan det være litt spooky ja.

Men du kan vel legge ut noen følere, spørre om hun tror hun kunne falt for en annen kvinne f.eks. Om hun "steiler" bare av tanken er det ingen vits å lage klein stemning med å fortelle henne...

Anonymkode: d70c4...8eb

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du svarer, men: 

BW er veldig lett gjenkjennelig

Anonymkode: 6df41...fdf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var mine tanker også ;)

HI, nå har det gått tre år. Da er det på tide å gjøre noe med det. Enten så blir det da et forhold ut av det. Eller så er det på tide å slippe deg selv fri slik at du ikke kaster bort mer av livet ditt på å fokusere på en person om ikke gjengjelder følelsene dine.

Det å bli lykkelig krever ofte at man følelsesmessig må ta sjansen på å bli såret. Men om man ikke får det svaret man ønsker, da frigjøres man, man kan få muligheten til å gå videre, slikke sine sår, og så etterhvert bli klar for å møte en annen som faktisk gjengjelder følelsene. Om du fortsetter å henge fast i denne forelskelsen uten å gjøre noe med det så blir du hengende fast, og det er bare destruktivt for deg.

Du har lite å tape, men derimot alt å vinne - uansett hvilket svar du får.

Så vær ærlig. Lykke til! :)

Anonymkode: 99922...344

Skrevet

Takk for svar dere som gadd og svare hyggelig :)

Litt glad jeg er hjemme enda, så jeg kan bruke tiden på og tenke, men ja er vel på høy tid og være ærlig og heller gå videre etterpå.

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte AKKURAT det samme. Og hun har lurt på om kunne sende blomster og alt hva det var, i sikkert et år....

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt glad jeg er hjemme enda, så jeg kan bruke tiden på og tenke, men ja er vel på høy tid og være ærlig og heller gå videre etterpå.

Hvorfor det, da? Er det  noen grunn til å laste elendigheten over på henne? 

Anonymkode: 260ab...c4f

Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

Tenkte AKKURAT det samme. Og hun har lurt på om kunne sende blomster og alt hva det var, i sikkert et år....

Hvorfor det, da? Er det  noen grunn til å laste elendigheten over på henne? 

er vel ikke siker hun mener det

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dere begge single? Hvis ja, kjør på. 😊

Anonymkode: 99263...f4b

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Er dere begge single? Hvis ja, kjør på. 😊

Anonymkode: 99263...f4b

Ja :)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

er vel ikke siker hun mener det

At du går rundt og er avstandsforelsket er DITT problem. Men når du skal fortelle henne hva du føler, og prøve deg på henne, da gjør du det til HENNES problem. Da må hun forklare deg hvem eller hva som er hennes preferanser, og trøste deg, og lappe sammen den kleine stemninga etterpå.

La det være...

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

At du går rundt og er avstandsforelsket er DITT problem. Men når du skal fortelle henne hva du føler, og prøve deg på henne, da gjør du det til HENNES problem. Da må hun forklare deg hvem eller hva som er hennes preferanser, og trøste deg, og lappe sammen den kleine stemninga etterpå.

La det være...

du er bare i mot meg, så deg gidder jeg ikke og høre på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...