Gå til innhold

Til de som har hatt brystkreft


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere utslett på brystet eller lignende? Har oppdaget en flekk under brystet. Rund, rød og tørr hud. Hat vært hos legen. Skal inn å sjekke på brystdiagnostikk. Men kan dette være brystkreft?: 0 er litt øm der og har hatt flekken i ca 2 mnd. 

Anonymkode: 8394c...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørr hud er ikke bryskreft. Kan det være sopp? Har du noen kuler? 

Anonymkode: 97f8b...d19

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tørr hud er ikke bryskreft. Kan det være sopp? Har du noen kuler? 

Anonymkode: 97f8b...d19

Eller stråleskade, har du har vært behandlet for brystkreft? 

Anonymkode: 97f8b...d19

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk dere utslett på brystet eller lignende? Har oppdaget en flekk under brystet. Rund, rød og tørr hud. Hat vært hos legen. Skal inn å sjekke på brystdiagnostikk. Men kan dette være brystkreft?: 0 er litt øm der og har hatt flekken i ca 2 mnd. 

Anonymkode: 8394c...306

Sår som ikke vil gro kan være brystkreft, jo!

Anonymkode: 0a4a6...399

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tørr hud er ikke bryskreft. Kan det være sopp? Har du noen kuler? 

Anonymkode: 97f8b...d19

Ikke si det. Mitt startet som tør hud på brystvorten. Prøvde selv med lotion over et par uker. Legen trodde først det var sopp så jeg fikk salve. Da det hellere ikke gikk over fikk jeg mammografi. Trodde han var sprø for jeg hadde jo ingen kuler bare litt tør hud. Men jo de fant en 1/2 cm stor kule i melkegangen. Kunne merke den om man viste hvor den var ellers ikke.

HI, mest sannsynlig er det ikke kreft, men jeg anbefaler altid en tur til legen. Hadde jeg ventet et par md til så hadde jeg ikke levd for min lille kule hadde allerede spredt seg til de fleste lymfer under armen.

Det nærmere seg nå 10 år siden og er frisk med litt senskader.

Anonymkode: 1c6c5...c24

Skrevet

Har lest om det. Det er en tørr rar flekk.. men slike flekker pleier å gå over. Skal inn å sjekke heldigvis. Sier at inndragning av vorte er vanlig men det har jeg ikke. Hvordan sår hadde du over?

Anonymkode: 8394c...306

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke si det. Mitt startet som tør hud på brystvorten. Prøvde selv med lotion over et par uker. Legen trodde først det var sopp så jeg fikk salve. Da det hellere ikke gikk over fikk jeg mammografi. Trodde han var sprø for jeg hadde jo ingen kuler bare litt tør hud. Men jo de fant en 1/2 cm stor kule i melkegangen. Kunne merke den om man viste hvor den var ellers ikke.

HI, mest sannsynlig er det ikke kreft, men jeg anbefaler altid en tur til legen. Hadde jeg ventet et par md til så hadde jeg ikke levd for min lille kule hadde allerede spredt seg til de fleste lymfer under armen.

Det nærmere seg nå 10 år siden og er frisk med litt senskader.

Anonymkode: 1c6c5...c24

Merket du noe annet?

Anonymkode: 8394c...306

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Merket du noe annet?

Anonymkode: 8394c...306

Ingen andre symptomer så det kom som noe av et sjokk selv om jeg hadde googlet litt da legen sa han ville henvise meg til mammo. Leste også det om brystvorten som dro seg innover, men dette skjedd ikke for meg.

Så bra du får det sjekket. Mest sannsynlig er det ikke noe farlig, men bedre en sjekk for mye er mitt motto.

Anonymkode: 1c6c5...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...