Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter av frustrasjon snart.

Gikk ned 10 kg med lavkarbo, en livsstil jeg ikke klarer å fortsette med over lengre tid. Men har 10 kg til å ta av. Har 1 styrkeøkt og 1 gåtur på 60 min (skikkelig tur, ikke tusle i nabolaget) per dag. Spiser sunt, og enkelte dager veldig lite. Ingen ting skjer! 

Kom med tips??? Har hørt at man kan spise FOR lite, men en gang må jo vekta gå ned. Nei, det er ikke 0 vektnedgang pga muskler, magen er lite feit som før :(

Anonymkode: dbe35...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke annet å gjøre enn å kontrollere hva du putter i munnen. Det står for 80 % av vektnedgang. Har du prøvd lifesum appen? Det kan jo være du får deg noen skikkelige overraskelser dersom du fører slavisk alt du spiser i løpet av en ukes tid?

Det er fælt, ønsker deg lykke til!

Anonymkode: c892c...9ab

Skrevet

Jeg strevde lenge. Har begynt å ta av nå. Viste seg at jeg manglet masse vitaminer, tror det hjalp å få kontroll på det. Og så går jeg mer ned på 1400 kalorier om dagen enn på 1200 ser det ut som.

Anonymkode: f4c9b...57d

Skrevet

Vei og skriv opp alt du spiser og drikker, alt. Bruker du olje i stekepanna eller melk i kaffen så skriv det opp. Oftest får man i seg flere kslorier enn man tror hvis man har det som deg.

Anonymkode: 8f6d8...603

Skrevet

Jeg har over en lang tid drevet med periodisk faste. Dvs at jeg kan spise mellom kl 8 og kl 16. Tiden etter faster jeg, drikker kun vann den tiden. Frem til neste morgen. Og i det spisevinduet jeg har mellom kl 8 og 16 så spiser jeg tre måltider, frokost, lunsj og middag. Da spiserjeg tilnærmet normalt men med måtehold. Jeg har gått ned 10. Men kombinert med treni g har jeg fått en helt ny kropp.

Anonymkode: 71e53...75c

Skrevet

Noen går ned mer når de ikke trener fordi all aktiviteten øker apetitten. Sjekk at du har nok vitaminer, at du får i deg endel sundt fett og drikker nok vann. 

Anonymkode: 5d061...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...