Gå til innhold

Eksen vil ikke sense inn skilsmissepapirene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ikke fylle ut og sende inn. Det blir automatisk sent inn etter 14 dager. Blir den godkjent eller kan han fortsette å holde tilbake skilsmissen?

Anonymkode: 6b333...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papirene sendes ut tre ganger, så kalles han inn for underskrift, så forkynnes papirene på døra. I verste fall.

Det tok 4 måneder og 19 dager før min eks skrev under. Skilsmissen datert 2 måneder og 3 dager etter innsending.

Anonymkode: 0b0cc...30f

Skrevet

Hvorfor vil han ikke det ?

Anonymkode: a020e...8e8

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vil han ikke det ?

Veldig veldig store psykiske problemer. Har ny samboer og fortsetter å true og trakasere meg men vil ikke skilles...

Anonymkode: 6b333...f12

Skrevet

Huff stakkar deg. Håper det ordnes likevel da 

Skrevet

Du har rett på skilsmisse samme hva han mener, så skilt blir du. Det tar bare lengre tid før alt er formelt på plass. Håper det ordner seg og du får fred fra ham etterhvert. 

Min eks ville heller ikke signere. Jeg fikk innvilget skilsmissen i mars i fjor,  men bevillingen kom ikke før i juli. Da hadde han besøk av politiet som forkynte vedtaket for ham. 

Anonymkode: fac63...bb2

Skrevet

Mener også det er slik at dersom man kan dokumentere at man har bodd på separate adresser (folkeregistrerte) i to år så innvilges skilsmisse uten signatur, men er ikke sikker på lovverket her altså!

Anonymkode: 522e9...279

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...