Gå til innhold

Noen her som skriver offentlige anbud?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tilbyder?

hvilken utdannelse har dere?

Anonymkode: 3cb29...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer da helt an på hva slags anbud man skriver... Jeg jobber med software og har 5 års utdannelse innen markedsføring og personalledelse. I mitt tilfelle har jo ikke utdannelsen min noe særlig relevans, men det at jeg har jobbet med salg av software i 15 år. Noen ganger vil jo fagkonsulenter svare på RFQ, mens en selger tar seg av det merkantile. 

Anonymkode: 6373c...1a1

Skrevet

Nei, jeg sitter på den andre siden av bordet og lager anbudene...

Anonymkode: 4ad41...788

Skrevet

Jeg har sittet på begge sider av bordet. Både kjøpt og solgt tjenester. Jeg er sivilingeniør. 

Anonymkode: 7ad23...e5e

Skrevet

Jeg har og vært på begge sider av bordet. Jobber nå med å lage anbud. Men utdannelse er vanskelig å si på de som sender inn tilbud. Jeg jobber som offentlig innkjøper og vi kjøper jo inn alt fra bygg og anlegg til medisiner til skoleting og it verktøy. Så det er jo ikke en utdannelse for alle de faga. 

Anonymkode: 00f6c...796

Skrevet

Jeg skriver ofte tilbud på offentlige anskaffelser. Er statsviter og jobber i konsulentbransjen. Men det er like gjerne en samfunnsøkonom eller en samfunnsgeograf som skriver tilbud, det avhenger av temaet for utlysningen. 

Anonymkode: 5e1ee...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...