Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Fikk sms fra læreren til datteren min som går i andre klasse. Hun hadde latt de få se en episode av Ronja Røverdatter i maten, og oppdaget i ettertid at det er 9 års grense på den. I sms'en spør hun om det er greit at de får se videre. Hva hadde dere svart til det? Det er snakk om barn som blir 8 år i år. Jeg har svart, men vil sjekke hva som tenkes om dette av andre før jeg sier hva mitt svar var Anonymkode: f0536...642
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Selvsagt er det innafor! Ronja røvedatter så jeg når jeg var 6 år;den fins jo ikke skummel! Anonymkode: b1e45...bd3
tante grusom master of law Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Hæ? Er det niårsgrense på Ronja? Det ser jo barna på fra de er bittesmå. Selvsagt hadde min andreklassing fått se på det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Herregud! Ja Selfølgelig er det greit. Barn kan gå på kino på filmer med aldersgrense tre år over sin egen alder. Fullstendig uproblematisk. Til sammenligning spiller 90% av Andreklassinger fortnite... Anonymkode: 84315...ea5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud! Ja Selfølgelig er det greit. Barn kan gå på kino på filmer med aldersgrense tre år over sin egen alder. Fullstendig uproblematisk. Til sammenligning spiller 90% av Andreklassinger fortnite... Anonymkode: 84315...ea5 90 % av landets andreklassinger spiller ikke fortnite, nå må du rulle inn! Ronja Røverdatter bør likevel være uproblematisk for 7-8 åringer. Anonymkode: e0e17...6b9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 Godt å se at alle er enige med meg. Jeg tenkte stakkars lærer som ikke kan ta en slik avgjørelse uten å innhente løyve fra foreldrene. Og nei, 90 % av andreklassinger spiller IKKE Fortnite. Ikke her, i alle fall. Hi Anonymkode: f0536...642
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 Selvfølgelig! Min så Ronja fra han var 4 liksom 🤣 Anonymkode: 6cc91...e34
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk sms fra læreren til datteren min som går i andre klasse. Hun hadde latt de få se en episode av Ronja Røverdatter i maten, og oppdaget i ettertid at det er 9 års grense på den. I sms'en spør hun om det er greit at de får se videre. Hva hadde dere svart til det? Det er snakk om barn som blir 8 år i år. Jeg har svart, men vil sjekke hva som tenkes om dette av andre før jeg sier hva mitt svar var Anonymkode: f0536...642 Åh herregud. Selvfølgelig hadde jeg sagt at det var greit. Ronja Røverdatter kan 8 åringer fint se på. Anonymkode: f6924...3de
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 Jeg hadde svart ja. Min sønn i andre klasse spiller ikke Fortnite, og såvidt jeg vet gjør heller ingen av kompisene hans det. Min eldste går i femte, og der er det nå litt diskusjoner fordi et par av gutta har begynt å spille det. Anonymkode: 8382f...ee7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 8 hours ago, Anonym bruker said: Fikk sms fra læreren til datteren min som går i andre klasse. Hun hadde latt de få se en episode av Ronja Røverdatter i maten, og oppdaget i ettertid at det er 9 års grense på den. I sms'en spør hun om det er greit at de får se videre. Hva hadde dere svart til det? Det er snakk om barn som blir 8 år i år. Jeg har svart, men vil sjekke hva som tenkes om dette av andre før jeg sier hva mitt svar var Anonymkode: f0536...642 Helt innafor, til og med min 1 klassing har sett den og han er 7 Anonymkode: 61c85...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå