Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Var hos legen i går, årlig rutinesjekk da jeg har lavt stoffskifte. Da måles også blodtrykk og han sa jeg hadde litt lavt blodtrykk. Følte meg fin fram til rundt lunsj og da holdt jeg på å svime av. Måtte holde meg fast. I dag er jeg i dårlig form og veldig svimmel/ufokusert og kvalm. Har ikke lyst til å være til bry, da det sikkert er forbigående. Men kanskje ringe lege i morgen hvis det er like ille? Anonymkode: 9c735...0b2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Du er ikke til bry. Legen får betalt for å behandle pasienter 😊 du kan jo ringe til legesenteret og spørre om de synes du skal komme inn eller ikke. Anonymkode: ea88d...a31
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Hva hadde du i bt da? Jeg pleier å ha 90/45. Det er helt normalt for meg. Anonymkode: 28ab7...739
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Er du optimalt dosert? For lite levaxin(Eller hva du bruker) kan gi både kvalme, blodtrykksfall. Og lavt blodtrykk. Ring. Be om at legen ringer tilbake Anonymkode: cb022...3f9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du optimalt dosert? For lite levaxin(Eller hva du bruker) kan gi både kvalme, blodtrykksfall. Og lavt blodtrykk. Ring. Be om at legen ringer tilbake Anonymkode: cb022...3f9 Ikke meg du svarer, men kan det det altså? Jeg har dårlig regulert stoffskifte, og er ofte kvalm og blir fort svimmel og uvel. Aldri har legen min koblet det til for lav dose medisin. Anonymkode: e199f...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå