Gå til innhold

Hadde dere sendt barnet på skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 8 år skadet foten igår på skolen det var ikke noe alvorlig men han har vondt i foten og halter. Han skulle egentlig gå hjem fra skolen men læreren ringte å hørte om jeg hadde mulighet for å hente siden han hadde så vondt i foten,så gjorde jeg det.

Idag mente mannen min at sønnen vår burde være hjemme fra skolen pga han forsatt har vondt i foten! Jeg tenker at det er tull,skal han være vekke fra skolen så skal det være en god grunn ikke bare en vond fot. Sønnen var også at når " Per" hadde vondt i foten så fikk han være hjemme fra skolen i 3 dager. Mistenker at sønnen vår også prøver å lure seg til å være hjemme fra skolen. Hadde han fått vært hjemme idag så hadde han vel forsatt å sagt at han hadde vondt i foten i flere uker for å slippe skole.

Hva hadde dere gjort? Sendt han på skole? Eller holdt han hjemme til foten var bra?

Anonymkode: 50e20...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørt og hentet på skole. Det er ikke noe galt med hodet så han klarer å lære. 
Hva lærer man ungene om man får bli hjemme pga en vond fot?

Så lenge dere ikke mistenker brudd eller avrevet sene eller leddbånd så er skole innafor. 

Anonymkode: 1d00d...922

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjørt og hentet på skole. Det er ikke noe galt med hodet så han klarer å lære. 
Hva lærer man ungene om man får bli hjemme pga en vond fot?

Så lenge dere ikke mistenker brudd eller avrevet sene eller leddbånd så er skole innafor. 

Anonymkode: 1d00d...922

Da lærer han nok at det er lett å få bli hjemme en annen gang også,er nok kun det han lærer av å få være hjemme. Verken jeg eller mannen min har bil men moren min kunne kjøre og hente småen på skolen. Det hører med til historien at han både i bhg å i 1.klasse latet som han var syk for å være hjemme. Sa ifra til læreren og SFO om dette å når skolen ble strengere på å sende han hjem etter råd fra meg,så sluttet det. 

Skrevet

Siden jeg jobber med skolevegring ville jeg nok sendt på skolen. Men fått han kjørt og henta, og skrytt masse av han etterpå 

Anonymkode: 66be0...f6e

Skrevet

Å bare så det er sagt så liker han godt på skolen egentlig,men han hadde ikke sagt nei takk til noen dager hjemme istedet.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Siden jeg jobber med skolevegring ville jeg nok sendt på skolen. Men fått han kjørt og henta, og skrytt masse av han etterpå 

Anonymkode: 66be0...f6e

Ja det samme tenker jeg;godt noen er enig  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...