Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Jeg har truffet en fyr i snart ett år nå. Vi er ikke kjærester men vi gjør vanlige kjæresteting sammen. Men kun hjemme. Vi er aldri ute blant folk og ingen vet om oss. Rart ? Ja, jeg vet. Det er han som ikke vil, for det blir så mye mer spennende sånn som det er nå. Er vi ute på det samme stedet så har vi liksom en hemmelighet og kan flørte med hverandre i smug osv. Skikkelig teit opplegg, Jeg er helt klar over det. Jeg liker ham kjempegodt, men føler at han tar meg fullstendig forgitt. Jeg har gjort det slutt flere ganger, for hele opplegget er så skrudd. Han klarer alltid å få meg tilbake. Men nå er jeg altså så dritt lei. Såh...det jeg lurer på er: kan jeg si til ham at jeg har møtt en annen mann som jeg liker veldig godt? Og at jeg vil se om det er noe som kan utvikle seg videre? Vi er jo ikke kjærester og begge står fritt til å møte andre, sånn i teorien. Jeg tenker at jeg sier at vi ikke kan treffes mer for det kommer til å være veldig forstyrrende for meg og at det kommer til å påvirke hvordan forholdet til meg og Kjell Vidar utvikler seg. At jeg må få lov til å kun konsentrere meg kun om han. Så tar jeg kontakt når jeg vet hvordan ståa er. Jeg vil rett og slett prøve å gjøre ham sjalu og få ham til å tygge på det at han faktisk kan miste meg. Poenget mitt er å finne ut hvor mye jeg egentlig betyr for ham. Om han ikke tar kontakt så sier det seg selv, men om han tar kontakt og trygler meg om å komme tilbake og at jeg må glemme Kjell Vidar, så vet jeg at han bryr seg i det minste. Da kan jeg komme med noen kriterier for hva slags forhold jeg vil ha. Om han ikke kontakter meg så blir jeg kvitt ham for godt, og det er nok det beste. Men ikke det jeg egentlig ønsker å få ut av forsøket mitt. Er jeg skikkelig fjortis? Jeg vet jeg er det, men jeg tenker at planen min kan fungere. Så slipper jeg i det minst å leve i limbo lenger. Gjennomførbart? Anonymkode: f8f17...f50
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget mitt er å finne ut hvor mye jeg egentlig betyr for ham. Det burde du ha skjønt allerede. Han leker med deg og du biter på hver gang. Anonymkode: 45b67...a13
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det burde du ha skjønt allerede. Han leker med deg og du biter på hver gang. Anonymkode: 45b67...a13 ja, og hvis du leser mellom linjene mine så ser du vel at jeg skjønner det. Ønsket mitt er å få det svart på hvitt. Så slipper jeg å ha den minste lille tvil, eller det minste lille håp. Da er det punktum Anonymkode: f8f17...f50
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ønsket mitt er å få det svart på hvitt. Så slipper jeg å ha den minste lille tvil, eller det minste lille håp. Da er det punktum Ja, og du kommer ikke til å få det. Han kommer selvfølgelig til å prøve å få deg på kroken igjen. Og da kommer du til å tenke at det er håp. Det finnes alltid menn som utnytter kvinner som ikke klarer å sette punktum selv. Du velger selv hvor lenge du vil løpe mot horisonten i håp om å finne ende. For du kommer ikke til å finne en ende. Anonymkode: 45b67...a13
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og du kommer ikke til å få det. Han kommer selvfølgelig til å prøve å få deg på kroken igjen. Og da kommer du til å tenke at det er håp. Det finnes alltid menn som utnytter kvinner som ikke klarer å sette punktum selv. Du velger selv hvor lenge du vil løpe mot horisonten i håp om å finne ende. For du kommer ikke til å finne en ende. Anonymkode: 45b67...a13 Det jeg kommer til å få, er gjennomslag for kriteriene mine... eller ikke. Om jeg får det er er det håp, da må han vedkjenne seg meg ute blant folk. Om det ikke skjer så får jeg heller leve med min egen svakhet om jeg tar ham tilbake. Men da vet jeg i det minste og jeg slipper å klamre meg til det bitte lille håpet jeg har nå. Så får jeg bare holde på til jeg er så lei at jeg ikke gidder mer, eller den virkelige Kjell Vidar tar meg med storm Anonymkode: f8f17...f50
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 Du lurer ikke han - du lurer deg selv. Mer effektivt tror jeg er å overse han i noen uker...svare lite og treffe han lite for å se hvordan responsen er. Men jeg tror de andre over har rett- han er faktisk egentlig ikke interessert...😥 så Finn en som vil ha deg HI! Anonymkode: 1da8d...c7f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du lurer ikke han - du lurer deg selv. Mer effektivt tror jeg er å overse han i noen uker...svare lite og treffe han lite for å se hvordan responsen er. Men jeg tror de andre over har rett- han er faktisk egentlig ikke interessert...😥 så Finn en som vil ha deg HI! Anonymkode: 1da8d...c7f Men, jeg vet alt det der altså. Helt seriøst. I hvert fall innerst inne. Jeg trenger bare å få det slengt direkte i ansiktet liksom. Da er det ikke et snev av tvil lenger og jeg kan bare skylde meg selv, men jeg slippe i det minste å lure. For jeg funderer selvfølgelig bitte litt. Han er interessert i ett eller annet, men ikke i det samme som meg. Den eneste måte jeg klarer å overse ham på, er om det har en misjon liksom. Jeg kan ikke si at det ikke fungerte med meg og han andre etter noen dager, så jeg er bare nødt til å holde ut lenger. Jeg lurer ikke meg selv altså, jeg vet jo hva som foregår. Jeg må bare få det slengt i ansiktet, sånn hardt og brutalt. Det er heller ikke sånn at jeg vil lure følelsene hans. Jeg vil bare at han skal tro at jeg er interessert i en annen, sånn at han kan kjenne litt på det. Anonymkode: f8f17...f50
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men, jeg vet alt det der altså. Helt seriøst. I hvert fall innerst inne. Jeg trenger bare å få det slengt direkte i ansiktet liksom. Da er det ikke et snev av tvil lenger og jeg kan bare skylde meg selv, men jeg slippe i det minste å lure. For jeg funderer selvfølgelig bitte litt. Han er interessert i ett eller annet, men ikke i det samme som meg. Den eneste måte jeg klarer å overse ham på, er om det har en misjon liksom. Jeg kan ikke si at det ikke fungerte med meg og han andre etter noen dager, så jeg er bare nødt til å holde ut lenger. Jeg lurer ikke meg selv altså, jeg vet jo hva som foregår. Jeg må bare få det slengt i ansiktet, sånn hardt og brutalt. Det er heller ikke sånn at jeg vil lure følelsene hans. Jeg vil bare at han skal tro at jeg er interessert i en annen, sånn at han kan kjenne litt på det. Anonymkode: f8f17...f50 Men hvorfor vil du utsette deg for den ydmykelsen? Du sier du vet innerst inne. Han vet nok også...og det du legger opp til er så megakleint at jeg får lyst å filleriste deg!! For du fortjener så mye bedre enn at noen leker med deg på Den måten han gjør ❤️ du fortjener at noen vil være med deg og ikke som et tidsfordriv, men fordi du er du 😍 så, gå...slikk dine sår og gråt. Ikke utsett deg for en avvisning du «vet» vil komme. Du lever på tro og et slags «innerst inne» Håp kalles det....De fleste i tråden som har gitt deg nettopp denne kalddusjen du etterlyser. Anonymkode: 1da8d...c7f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor vil du utsette deg for den ydmykelsen? Du sier du vet innerst inne. Han vet nok også...og det du legger opp til er så megakleint at jeg får lyst å filleriste deg!! For du fortjener så mye bedre enn at noen leker med deg på Den måten han gjør ❤️ du fortjener at noen vil være med deg og ikke som et tidsfordriv, men fordi du er du 😍 så, gå...slikk dine sår og gråt. Ikke utsett deg for en avvisning du «vet» vil komme. Du lever på tro og et slags «innerst inne» Håp kalles det....De fleste i tråden som har gitt deg nettopp denne kalddusjen du etterlyser. Anonymkode: 1da8d...c7f Jeg trenger den ydmykelsen skjønner du..sånn at det bare kan gå oppover eller noe sånt, hahah. Jeg kommer ikke til å klare å gjøre det slutt. Det vet jeg. Han er ikke forelsket i meg, det vet jeg også..sånn ca nitti prosent sikkert,henh. Jeg er supersvak og jeg kommer til å ta ham tilbake uansett, Men da slipper jeg å være sint på ham, jeg må være sint på meg selv og om jeg blir sint nok på meg selv så er det håp for at jeg endelig klarer å bryte opp. Skjønner du litt hva jeg mener? Jeg trenger den ydmykelsen om jeg skal ha en liten sjanse til å bli ferdig med dette. Jeg svak, skikkelig svak, klarer ikke å gjøre det slutt bare fordi det er det riktige å gjøre. Jeg kommer ikke på noen annet egentlig... Anonymkode: f8f17...f50
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du lurer ikke han - du lurer deg selv. Mer effektivt tror jeg er å overse han i noen uker...svare lite og treffe han lite for å se hvordan responsen er. Men jeg tror de andre over har rett- han er faktisk egentlig ikke interessert...😥 så Finn en som vil ha deg HI! Anonymkode: 1da8d...c7f Dette. Du lurer deg selv. Og ditt forsøk på å trigge sjalusi vil bare gjøre elskeren mer konkurranseminded. Det vil sette i gang litt aktivitet fra ham; men det betyr ikke at han bryr seg. Det betyr bare at egoet hans får mat dersom du til slutt sier ja og forlater den fiktive Kjell Vidar. Anonymkode: e4fb5...f46
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: egoet hans får mat Akkurat. Anonymkode: 45b67...a13
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #12 Skrevet 19. mai 2020 Du får det ikke "midt i trynet" selv om du finner på en kjæreste. Det kan godt hende han våkner litt og tar kontakt med deg og kjemper litt for deg, men så fort du gir etter er alt som før igjen. Han kommer ikke til å bli din kjæreste åpent, han kommer til å fortsette være din "hemmelige venn" selv om din fiktive kjæreste forsvinner. Anonymkode: 9fc68...0bd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #13 Skrevet 19. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: ja, og hvis du leser mellom linjene mine så ser du vel at jeg skjønner det. Ønsket mitt er å få det svart på hvitt. Så slipper jeg å ha den minste lille tvil, eller det minste lille håp. Da er det punktum Anonymkode: f8f17...f50 Uansett hva du gjør, så kommer du til å ha et håp om at det skal bli dere. Du vil alltid komme til å ha tvil, fordi du vil finne en unnskyldning for å tolke han slik du innerst inne vil. Så det beste er om du tar et valg om at du ikke vil ha det sånn og gå videre! Anonymkode: 22bb6...a47
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #14 Skrevet 19. mai 2020 Jeg er som han. Og en finne-på-kjæreste er ikke noe problem. Han er ikke forelsket i deg, han bruker deg til sex frem til det dukker opp noe bedre. Grunnen til at han ikke vil bli sett offentlig med deg eller forteller noen om deg er fordi han vil gi fullt inntrykk av at han har vært singel lenge. Han utnytter deg fordi du er forelsket. Finne-på-kjæresten vil ikke fremkalle noen reaksjon hos han. Anonymkode: efc9f...ade
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #15 Skrevet 19. mai 2020 Kom deg på nette og finn menn å møte der. La han andre få vite at du føler du må gå videre, så du har begynt med nettdating. Dere kan være venner, men ikke mer enn det, så møter du ikke han på en lang stund. Helst ikke i det hele tatt. Gjør dette, så er det ikke noe å lyve om. Og du får noe å drive med mens han andre fader ut. Kanskje du er heldig å møter en bra mann. Du slipper hvert fall å sitte der å sture mens han ikke dukker opp. Du vet du vil mer, han vet han ikke vil mer. Da må du heller finne best mulig vei ut av det, uten å ydmyke deg og miste deg selv. Han har helt sikkert andre damer han møter Anonymkode: 3378d...260
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #16 Skrevet 19. mai 2020 Psykolog kanskje ? Evt si du ikke er intressert mer. Makan Anonymkode: 72fc4...7ab
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #17 Skrevet 19. mai 2020 Dette er ikke sunt. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men beveg deg videre. Legg han bak deg. Anonymkode: d419b...4dd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #18 Skrevet 19. mai 2020 Hey, nå må du mobilisere all selvrespekten du eier og dumpe fyren! Du fortjener ikke å bli lekt med. I stedet for å finne på en historie, så beskytt deg din egen integritet ved å sette grenser før det selv. Skriv en sms og avslutt dette her. Han holder deg bare på gress Anonymkode: 89da9...665
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #19 Skrevet 19. mai 2020 Har han barn? Høres ut som eksen min.. Anonymkode: d8f71...96d
Juliea Ruler Skrevet 19. mai 2020 #20 Skrevet 19. mai 2020 ....eller du kan si la oss gå ut å spise middagen sammen der eller der (er sted det er masse folk) eller du kan spørre han rett ut hvorfor han ikke vil være med deg offentlig og spørrerett ut ommdete skal være kjærester. det opplegget du planlegger er jo gull for han, da kan han også dage andre. Og om han mot all formodning er interessert (tviler sterkt) så skyver du han fra deg og han tenker du ikke liker han godt nok. spør han rett ut. Få svar og gå videre med eller uten han. ikle få deg en fake kjæreste, så deg en virkelig kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #21 Skrevet 19. mai 2020 HVORFOR vil du ha en kjæreste som må overtales til å vise seg offentlig med deg? Har du ingen selvrespekt, kvinnemenneske? Anonymkode: 24dd1...cb7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #22 Skrevet 19. mai 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Men, jeg vet alt det der altså. Helt seriøst. I hvert fall innerst inne. Jeg trenger bare å få det slengt direkte i ansiktet liksom. Da er det ikke et snev av tvil lenger og jeg kan bare skylde meg selv, men jeg slippe i det minste å lure. For jeg funderer selvfølgelig bitte litt. Han er interessert i ett eller annet, men ikke i det samme som meg. Den eneste måte jeg klarer å overse ham på, er om det har en misjon liksom. Jeg kan ikke si at det ikke fungerte med meg og han andre etter noen dager, så jeg er bare nødt til å holde ut lenger. Jeg lurer ikke meg selv altså, jeg vet jo hva som foregår. Jeg må bare få det slengt i ansiktet, sånn hardt og brutalt. Det er heller ikke sånn at jeg vil lure følelsene hans. Jeg vil bare at han skal tro at jeg er interessert i en annen, sånn at han kan kjenne litt på det. Anonymkode: f8f17...f50 Kan hende du aldri får det "slengt direkte i ansiktet". Og hva gjør du da? Anonymkode: b51ad...284
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #23 Skrevet 19. mai 2020 Huff, dette hørtes ikke bra ut for deg. Jeg skjønner at man kan få et slags avhengighetsforhold og at det er vanskelig å bryte, men du vet jo også at det er kun det som må til. Gjør det slutt, blokker han i alle kanaler og hold deg hard. Har du en venninne du kan avtale å snakke med når det butter imot og fristelsen til å kontakte han blir for stor? Dette trenger du nok hjelp til. Det scenarioet du beskriver kommer nok ikke til å hjelpe deg noen ting, han bryr seg jo ikke om deg og vil drite i om du får følelser for noen andre. I den grad han bryr seg er det fordi han da mister sin easy going pulevenn. Anonymkode: 3055c...bda
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #24 Skrevet 19. mai 2020 Hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: b43bf...247
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #25 Skrevet 19. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: b43bf...247 Hun vil jo ikke det, selvsagt! Har du så lite kunnskap om avhengighet og følelser at du ikke kan sette deg inn i en slik situasjon? Det er mer merkelig enn hi sitt dilemma, vil jeg si. Anonymkode: 3055c...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå