Gå til innhold

ereksjonsproblem et problem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

finnes ikke behandling....?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Han vil jo ikke ha den. 

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men er ikke utfordringen nettopp manglende kommunikasjon....?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Ikke i vårt tilfelle, nei. Snakking er vi gode på. Puling - not so much.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Alle har sin «deal breaker». Dette er min. Jeg vil ha et kjærlighetsliv som innebærer et sexliv også, og da duger ikke oralsex i lengden.
 

(Mange her på forum er raske til å rope at man må forkaste hele mannen fordi han har ligget med en annen dame - vel, de må jo være enda mer sexfiksert enn meg, da. De forkaster jo kjærligheten på grunn av en handling som ikke påvirker dem overhodet. Han tar jo ikke noe FRA kona selv om han gir det TIL en tredjeperson. I mitt tilfelle ble jeg fratatt noe.) 

Anonymkode: 46f85...1d9

Men, hvorfor kan ikke sexlivet gjøres noe med...?

Ved utroskap tas tillitten... det mest grunnleggende i kjærligheten....

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du? Tror du ikke forhold og kjærlighet defineres ulikt?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Selvfølgelig gjør det ikke det. Er det ikke det denne tråden handler om? Du vil at kvinner skal si at det ikke er viktig hvorvidt mannen får den opp eller ikke, men det ut i fra svarene då får er det åpenbart at kvinner tenker annerledes.

Anonymkode: 259b3...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke i vårt tilfelle, nei. Snakking er vi gode på. Puling - not so much.

Anonymkode: 46f85...1d9

Da mangler kanskje lysten...? Og kjærligheten...? Dere føler dere mer som venner? Er dere begge enige i det?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig gjør det ikke det. Er det ikke det denne tråden handler om? Du vil at kvinner skal si at det ikke er viktig hvorvidt mannen får den opp eller ikke, men det ut i fra svarene då får er det åpenbart at kvinner tenker annerledes.

Anonymkode: 259b3...061

finnes det ikke ulike metoder for å løse utfordringer med ereksjon...?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

finnes det ikke ulike metoder for å løse utfordringer med ereksjon...?

Anonymkode: 8ce13...0cd

God dag, mann - økseskaft!

Anonymkode: 259b3...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men, hvorfor kan ikke sexlivet gjøres noe med...?

Ved utroskap tas tillitten... det mest grunnleggende i kjærligheten....

Anonymkode: 8ce13...0cd

Feil. Ved LYVING tas tilliten. 
 

Det kan ikke gjøres noe med fordi ingen av oss kan trylle, han ikke vil ta piller og legen sier det kun er sexolog som er den andre mulige behandlingen. 

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

finnes det ikke ulike metoder for å løse utfordringer med ereksjon...?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Nevn noen, da. Så skal jeg være den første til å teste dem ut.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig gjør det ikke det. Er det ikke det denne tråden handler om? Du vil at kvinner skal si at det ikke er viktig hvorvidt mannen får den opp eller ikke, men det ut i fra svarene då får er det åpenbart at kvinner tenker annerledes.

Anonymkode: 259b3...061

Jeg forstår at dette er et sårt tema for deg, og jeg beklager om jeg virker provoserende. Jeg ønsker egentlig bare tematikken belyst. Det er verdifult å lese det du skriver.

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Ved LYVING tas tilliten. 
 

Det kan ikke gjøres noe med fordi ingen av oss kan trylle, han ikke vil ta piller og legen sier det kun er sexolog som er den andre mulige behandlingen. 

Anonymkode: 46f85...1d9

Lyving og utroskap henger ofte litt sammen 🙂 

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da mangler kanskje lysten...? Og kjærligheten...? Dere føler dere mer som venner? Er dere begge enige i det?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lysten min er der. Han påstår at hans også er der. Så på det feltet er vi enige. Blodårene i penisen hans er uenige.

Vi føler oss verken som venner eller kjærester akkurat nå, ettersom vi har sluttet med å møtes. Vi kjente hverandre ikke lenge nok til å kalle dette for «kjærlighet», men vi var forelsket, ja. Det er vi ikke mer nå.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lyving og utroskap henger ofte litt sammen 🙂 

Anonymkode: 8ce13...0cd

Nei, det er et valg folk tar. De tar også et valg mht hvilken kontrakt de lever etter.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nevn noen, da. Så skal jeg være den første til å teste dem ut.

Anonymkode: 46f85...1d9

Men da er vi tilbake til dette med kommunikasjon i forholdet. Dette må jo være noe du nettopp vet noe om...? 

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men da er vi tilbake til dette med kommunikasjon i forholdet. Dette må jo være noe du nettopp vet noe om...? 

Anonymkode: 8ce13...0cd

Nei, vi har kommunisert sammen om alle mulighetene vi kjenner til. Og prøvd dem. Så nå skorter det ikke på kommunikasjonen; men på kunnskapen. Opplys meg, så kan jeg kanskje berge stumpene. 

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår at dette er et sårt tema for deg, og jeg beklager om jeg virker provoserende. Jeg ønsker egentlig bare tematikken belyst. Det er verdifult å lese det du skriver.

Anonymkode: 8ce13...0cd

Finnes ikke sårt for meg.

Anonymkode: 259b3...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lysten min er der. Han påstår at hans også er der. Så på det feltet er vi enige. Blodårene i penisen hans er uenige.

Vi føler oss verken som venner eller kjærester akkurat nå, ettersom vi har sluttet med å møtes. Vi kjente hverandre ikke lenge nok til å kalle dette for «kjærlighet», men vi var forelsket, ja. Det er vi ikke mer nå.

Anonymkode: 46f85...1d9

Så synd da... men da stod dere kanskje ikke hverandre nær nok, eller ikke var trygge nok på hverandre, til å håndtere utfordringen? Forholdet tålte det ikke...?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vi har kommunisert sammen om alle mulighetene vi kjenner til. Og prøvd dem. Så nå skorter det ikke på kommunikasjonen; men på kunnskapen. Opplys meg, så kan jeg kanskje berge stumpene. 

Anonymkode: 46f85...1d9

Jeg kan ikke så mye om det. Det var litt derfor jeg selv tok opp temaet.

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vi har kommunisert sammen om alle mulighetene vi kjenner til. Og prøvd dem. Så nå skorter det ikke på kommunikasjonen; men på kunnskapen. Opplys meg, så kan jeg kanskje berge stumpene. 

Anonymkode: 46f85...1d9

Er det ikke en hel vitenskap dette, med fagpersoner?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke en hel vitenskap dette, med fagpersoner?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Mulig. Det ville ikke forbause meg om menns sexliv var en hel vitenskap og ble gjenstand for utstrakt forskning. Men da har ikke fastlegen til eksen min tilgang på all den kunnskapen, i så fall. For der kom det kun de anbefalingene jeg har nevnt.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette hadde skjedd min mann så hadde det ikke blitt noe problem. For han er rå på oralsex og å fingre meg til orgasme. Klart jeg ville savnet veldig å ha ham inni meg, men så leken som vi er så hadde vi lett kunne brukt dildo på meg ved behov innimellom, men orgasmen han gir meg ville helt sikkert vært nok for oss. 

Han er en vidunderlig flott mann som jeg elsker veldig høyt. Ville ALDRI byttet ham ut om han fikk trøbbel med ereksjon. 

Anonymkode: 275eb...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så synd da... men da stod dere kanskje ikke hverandre nær nok, eller ikke var trygge nok på hverandre, til å håndtere utfordringen? Forholdet tålte det ikke...?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Feil tolkning. Forholdet rakk vel aldri å starte skikkelig, ettersom den naturlige og intuitive inngangen til nærhet ikke funket. Tryggheten mangler det ikke noe på.

Vi står hverandre nær mentalt, men dette kommer inn og ødelegger, og tar en masse  plass og fokus som det ikke burde trengt å ta.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Feil tolkning. Forholdet rakk vel aldri å starte skikkelig, ettersom den naturlige og intuitive inngangen til nærhet ikke funket. Tryggheten mangler det ikke noe på.

Vi står hverandre nær mentalt, men dette kommer inn og ødelegger, og tar en masse  plass og fokus som det ikke burde trengt å ta.

Anonymkode: 46f85...1d9

Hvorfor henviser ikke fastlegen til ekspertise?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor henviser ikke fastlegen til ekspertise?

Anonymkode: 8ce13...0cd

Det gjør han gjerne. Men slik vi bor, er det en kjøretur på MINIMUM 3,5 timer til nærmeste sexolog.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser liksom ikke ut til å godta at impotens er en FYSISK greie, anonym 0cd? Du kommer jo bare hele tiden tilbake til at dette skal «håndteres» med kommunikasjon og trygghet.

Men sex er og blir fysisk. Romantikk er noe annet, det kan man utøve pr. brev, om så. Og det kan sikkert være helt magisk, men et samleie uten samleie er ikke magisk. Sex uten kropp er ikke sex. Det er kosing. En helt annen sak.

Anonymkode: 46f85...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...