Gå til innhold

XIAOMI ROBOROCK S60 verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! Vi elsker vårt familiemedlem. Så deilig å slippe å støvsuge hver eneste dag, nå fikser robåten alt. Den tar seg av vask også, husker ikke når jeg vasket gulvene selv😳😳😳. Den vasker penere enn meg også, vet ikke hva jeg gjør feil men den etterlater ikke skjolder 😁😁😁.

Anonymkode: de6f7...6a5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

JA!! Vi elsker vårt familiemedlem. Så deilig å slippe å støvsuge hver eneste dag, nå fikser robåten alt. Den tar seg av vask også, husker ikke når jeg vasket gulvene selv😳😳😳. Den vasker penere enn meg også, vet ikke hva jeg gjør feil men den etterlater ikke skjolder 😁😁😁.

Anonymkode: de6f7...6a5

Så bra! Gjør ikke annet enn å vaske og støvsuge selv, trenger hjelp nå. Er det med ekstra moppekluter? Om ikke, er det vanskelig å finne kluter som passer til?

Anonymkode: ed492...bf6

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Så bra! Gjør ikke annet enn å vaske og støvsuge selv, trenger hjelp nå. Er det med ekstra moppekluter? Om ikke, er det vanskelig å finne kluter som passer til?

Anonymkode: ed492...bf6

Fulgte med 2. Du må nok kjøpe ekstra, ingen andre mopper vil passe 

Jeg er veldig glad i vår. Støvsuger mer grundig enn jeg noensinne gidder. Bråker såpass at jeg helst setter den på mens vi er ute. Støvsuger ikke langhåret tepper..Så de må vi fortsatt støvsuge manuelt 

Anonymkode: eaf5f...7c4

Skrevet

Vi elsker vår. Jeg røyter mye hår, katta røyter og to , snart tre barn griser😅. Jeg fjørfe ikke annet enn å rydde og støvsuge/vaske, nå er det kun rydding å det holder😜. Deilig å sette på robåten mens jeg går i butikken, eller at den vasker mens jeg legger barn. Så er det rent og pent når jeg kommer ned. Den bråker jo litt så setter ikke på den når jeg vil slappe av, slår to fluer i en smekk å setter den på når jeg er i andre rom. Den beste investeringen jeg har gjort på lenge. Nå slipper jeg kjefte på mannen også, for det ble en irritasjon at jeg «alltid» var den som ente opp med å vaske/støvsuge.

Med småbarn føles det veldig demotiverende å vaske, det ser jo like ille ut 10min etterpå. Nå føles det fint for jeg har ikke løftet en finger for å få rene gulv😜😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...