Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Vi har vært prøvere i over tre år, uten noe hell. Har så lyst å være gravid, bli mor og øse all kjærligheten jeg har over på ett lite nurk. Ville bare ha det ut .. Anonymkode: 56148...9d5
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært prøvere i over tre år, uten noe hell. Har så lyst å være gravid, bli mor og øse all kjærligheten jeg har over på ett lite nurk. Ville bare ha det ut .. Anonymkode: 56148...9d5 Det forstår jeg ❤️ fått testa om alt er ok hos dere? Vi begynte med prøverør etter 1 år som prøvere (mannen hadde få svømmere) Det ble negativt resultat, men måneden etter ble jeg gravid kanskje fordi jeg slappa mer av!?! (så kan ikke bare være få svømmere) Anonymkode: fc4c1...cd7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 On 5/18/2020 at 6:04 PM, Anonym bruker said: Vi har vært prøvere i over tre år, uten noe hell. Har så lyst å være gravid, bli mor og øse all kjærligheten jeg har over på ett lite nurk. Ville bare ha det ut .. Anonymkode: 56148...9d5 hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper? Anonymkode: 41faa...025
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper? Anonymkode: 41faa...025 Hvorfor er du så kjip? Har du det vanskelig hjemme? Anonymkode: 89344...da0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Sender deg en klem, hi ❤️ Anonymkode: 89344...da0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper? Anonymkode: 41faa...025 Du trenger i hvert fall noe som hjelper. Anonymkode: 791d7...6bc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 Just now, Anonym bruker said: Hvorfor er du så kjip? Har du det vanskelig hjemme? Anonymkode: 89344...da0 ble sannheten for tøft, ja det skjønner jeg Anonymkode: 41faa...025
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 Har du fått prøve Femar? Egentlig brystkreftmedisin. Ikke regnet som fertilitetsmedisin i Norge, men brukes i utstrakt grad i andre land. Min gynekolog mente at hele 70% av de han skrev den ut til hadde blitt gravide med den. Vi prøvde først i et år, fikk Femar, og spiren satt på første prøveperiode. Helt fantstisk effekt og veldig få bivirkninger i forhold til andre fertilitetspreparater. Masse lykke til! Anonymkode: d0cda...9eb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: ble sannheten for tøft, ja det skjønner jeg Anonymkode: 41faa...025 Empati er en fin greie. Du bør øve deg litt på det. Anonymkode: d0cda...9eb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: ble sannheten for tøft, ja det skjønner jeg Anonymkode: 41faa...025 Snork Anonymkode: 89344...da0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper? Anonymkode: 41faa...025 Æsj, hva er det du har spist, da? Sure padder? Det er faktisk fremdeles helt innafor å vise litt empati. Anonymkode: 9e6e0...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå