Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært prøvere i over tre år, uten noe hell. Har så lyst å  være gravid, bli mor og øse all kjærligheten jeg har over på ett lite nurk. Ville bare ha det ut .. 

 

Anonymkode: 56148...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært prøvere i over tre år, uten noe hell. Har så lyst å  være gravid, bli mor og øse all kjærligheten jeg har over på ett lite nurk. Ville bare ha det ut .. 

 

Anonymkode: 56148...9d5

Det forstår jeg ❤️ fått testa om alt er ok hos dere? Vi begynte med prøverør etter 1 år som prøvere (mannen hadde få svømmere) Det ble negativt resultat, men måneden etter ble jeg gravid kanskje fordi jeg slappa mer av!?! (så kan ikke bare være få svømmere)

Anonymkode: fc4c1...cd7

Skrevet
On 5/18/2020 at 6:04 PM, Anonym bruker said:

Vi har vært prøvere i over tre år, uten noe hell. Har så lyst å  være gravid, bli mor og øse all kjærligheten jeg har over på ett lite nurk. Ville bare ha det ut .. 

 

Anonymkode: 56148...9d5

hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper?

Anonymkode: 41faa...025

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper?

Anonymkode: 41faa...025

Hvorfor er du så kjip? Har du det vanskelig hjemme? 

Anonymkode: 89344...da0

Skrevet

Sender deg en klem, hi ❤️

Anonymkode: 89344...da0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper?

Anonymkode: 41faa...025

Du trenger i hvert fall noe som hjelper.

Anonymkode: 791d7...6bc

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Hvorfor er du så kjip? Har du det vanskelig hjemme? 

Anonymkode: 89344...da0

ble sannheten for tøft, ja det skjønner jeg

Anonymkode: 41faa...025

Skrevet

Har du fått prøve Femar? Egentlig brystkreftmedisin. Ikke regnet som fertilitetsmedisin i Norge, men brukes i utstrakt grad i andre land. Min gynekolog mente at hele 70% av de han skrev den ut til hadde blitt gravide med den. 
Vi prøvde først i et år, fikk Femar, og spiren satt på første prøveperiode. 
Helt fantstisk effekt og veldig få bivirkninger i forhold til andre fertilitetspreparater. 
Masse lykke til! 

Anonymkode: d0cda...9eb

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ble sannheten for tøft, ja det skjønner jeg

Anonymkode: 41faa...025

Empati er en fin greie. Du bør øve deg litt på det. 

Anonymkode: d0cda...9eb

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ble sannheten for tøft, ja det skjønner jeg

Anonymkode: 41faa...025

Snork

Anonymkode: 89344...da0

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor sutrer du ? tror du det hjelper?

Anonymkode: 41faa...025

Æsj, hva er det du har spist, da? Sure padder? 

Det er faktisk fremdeles helt innafor å vise litt empati. 

Anonymkode: 9e6e0...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...