Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Hvor har du i mot privatsamtaler på jobb? Jeg nesten aldri. Men jeg jobber med 2 damer, en er min leder, som snakker mye i mobil på jobb. Begge har voksne døtre, men mann og barn, som ringer sin mor på jobb daglig. Er ikke det litt rart? Anonymkode: 31974...2b7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Jeg er butikksjef, og nesten alltid ute i butikken (kontorarbeid tar jeg utenom åpningstid), så nei, ikke mulig å prate i mobil. Har telefonen på lydløs i lommen, så om ungene lurer på noe kan de sende en melding så svarer jeg når jeg ser det Anonymkode: 9b949...26d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Jeg jobber med ei som også holder på slik. Skjønner ikke at de orker. Klarer ikke konsentrere hvis jeg skal plapre på telefonen i tide og utide. Anonymkode: 08aa5...549
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 Kanskje to korte samtaler pr. måned. Anonymkode: 12aa4...48b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 Ringer min mor hver dag rundt kl 10.30. Hun bor alene så jeg sjekker at hun har det greit, men hun blir aldri tom for ting å snakke om, så da er det greit at jeg kan skylde på jobb når det er tid for å runde av. Anonymkode: fcc3b...e79
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #6 Skrevet 18. mai 2020 Begge mine kolleger har private samtaler på jobb. Utrolig irriterende. Jobbsamtaler kan også med fordel gjøres bak lukket kontorer. Særlig siden vi jobber med personsensitive ting.. Anonymkode: ee9a0...fec
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #7 Skrevet 18. mai 2020 Kun korte viktige beskjeder fra mann og barn. Type, jeg rekker ikke SFO eller ungene som sier fra de er hjemme. Bare yngste som er på SFO. Anonymkode: 599e6...5be
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #8 Skrevet 18. mai 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kun korte viktige beskjeder fra mann og barn. Type, jeg rekker ikke SFO eller ungene som sier fra de er hjemme. Bare yngste som er på SFO. Anonymkode: 599e6...5be Det skjønner jeg, men dette er snakk om voksne barn. Det som er mest rart at at min leder sa på forrige møte at vi må passe på å ikke ta lange samtaler på jobb. Men hennes datter ringer hver dag, men hun har ett kontor å gjemme seg bort på, så da er det vel greit Anonymkode: 31974...2b7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #9 Skrevet 18. mai 2020 Vi har ikke lov til å ha privatsamtamtaler i arbeidstiden, med mindre det er veldig viktig. Vi skal helst ikke ha mobil på oss/tilgjengelig i det hele tatt. Anonymkode: adc91...54b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #10 Skrevet 18. mai 2020 Satt i kjempedigert landskap med en som vennindeskravlet om sex, underlivet sitt, typer - hele dagen lang. Hun hadde høy stemme og alle flater i det landskapet reflekterte lyd. Så der hadde alle fullt innhør i tingenes tilstand og antall km på glyfsen siden sist. Mange sa i fra, men hun skjønte ikke problemet. Jeg begrenser meg til melding om jeg vil noe privat i arbeidstiden. Eneste anrop jeg besvarer er fra min mor. Hun ringer kun om det er helt krise og stor desperasjon. Da går jeg på et stillerom og gjør samtalen kort. Anonymkode: 086c8...7e4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #11 Skrevet 18. mai 2020 Jeg jobber i bhg. Private mobiler skal (heldigvis) ligge i skapene våre i garderoben. Skal barna, mannen, skolen ha tak i meg må de ringe til arbeidsstedet. Hvis jeg venter spesielle telefoner, har syke barn alene hjemme o.l kan jeg ha mobil tilgjengelig. Anonymkode: e550a...5aa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #12 Skrevet 18. mai 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i bhg. Private mobiler skal (heldigvis) ligge i skapene våre i garderoben. Skal barna, mannen, skolen ha tak i meg må de ringe til arbeidsstedet. Hvis jeg venter spesielle telefoner, har syke barn alene hjemme o.l kan jeg ha mobil tilgjengelig. Anonymkode: e550a...5aa Vi får lov til å ha mobilen med oss hele tiden, har alltid mobilen i lommen med lyden på tilfelle mannen eller barnehagen ringer, å bruker mobilen til klokke. Det fungerer helt fint for oss 🙂. Vi er jo voksne så trenger ingen som bestemmer over mobilen vår. Jeg og de andre på avdelingen har ingenting imot at andre tar en kjapp telefonsamtale en gang i blant. Men vet at det er forskjell fra sted til sted, men jeg er hvertfall glad for den ordningen vi har. Anonymkode: 712e2...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå