Gå til innhold

Synes folk det er fint?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt medlem av en hagegruppe på Facebook fordi vi har bygget hus og må opparbeide oss hage rundt, trengte tips og inspirasjon. Men, mulig jeg har havnet i "feil" gruppe for der er det så mye rart... mange har feks plassert blomster i en olabukse som de plasserer /henger i hagen. Eller blomster i en gammel rusten sykkel. Noen har tom plantet i en brukt do som de har satt midt i et bed. Er dette vanlig? Synes folk flest slikt er fint? Eller er jeg i en sær gruppe? Eller er jeg sær? Er noen tusen medlemmer... 

Anonymkode: a25a8...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Ikke fint. Harry. Liker klassiske pene hager. Hva er greia med å plante i alt mulig? 

Anonymkode: 625d0...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig sært ut spør du meg! Gruppen - ikke deg!😉

Anonymkode: 4b431...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme!! Er så mye stygt😂 Finner heller inspirasjon på Pinterest eller Instagram. Mye rart på Facebook.. 

Anonymkode: 6828b...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker;

Det er facebook. Der finnes alt mulig rart. Noen må naturligvis synes at dette er helt supert, men om du synes det meste der er stygt, så ville jeg bare ha meldt meg ut igjen, om jeg var deg.

Anonymkode: 3579f...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har lurt på det samme!! Er så mye stygt😂 Finner heller inspirasjon på Pinterest eller Instagram. Mye rart på Facebook.. 

Anonymkode: 6828b...549

De tingene hi beskriver finnes veldig mye av på både insta og pinstrest. Det er vel bare lettere å søke seg til mer spesifisert inspirasjon på insta og pintrest. 

Hi: De tingene er spesielle, men blir det gjort skikkelig, kan det se kult ut. 

Anonymkode: e48e2...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så blodharry som det klarer å få blitt. Meldte meg ut derfra og takler ikke en hagegnom engang.

Anonymkode: c4676...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potten som ser ut som en olabukse fikk jeg se i et reklameblad for et par uker siden. Styggeste og mest harry potte jeg noen gang sett. Lurte på hvem i all verden som kjøper slikt?! Men da fikk jeg svaret🤣

Anonymkode: 0029c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkelig spørsmål.

De som pynter på den måten synes jo åpenbart at det et fint, ellers hadde de vel ikke gjort det?

Mens de som ikke synes det er fint, pynter opp på andre måter. Overrasker det deg at folk har ulik smak?

Anonymkode: 8c4f3...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har blitt medlem av en hagegruppe på Facebook fordi vi har bygget hus og må opparbeide oss hage rundt, trengte tips og inspirasjon. Men, mulig jeg har havnet i "feil" gruppe for der er det så mye rart... mange har feks plassert blomster i en olabukse som de plasserer /henger i hagen. Eller blomster i en gammel rusten sykkel. Noen har tom plantet i en brukt do som de har satt midt i et bed. Er dette vanlig? Synes folk flest slikt er fint? Eller er jeg i en sær gruppe? Eller er jeg sær? Er noen tusen medlemmer... 

Anonymkode: a25a8...611

Tenk så kjedelig hvis dere alle hadde hatt samme smak

Anonymkode: 742c8...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk så kjedelig hvis dere alle hadde hatt samme smak

Anonymkode: 742c8...4ab

Synes ikke det hadde vært så kjedelig, jeg. Tvert i mot hadde det jo blitt fint over alt. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint eller ikke. Man kan ikke kalle seg gartner eller hageentusiast bare fordi man får det til å spire i ei olabukse eller en dass. 😳

Anonymkode: 625d0...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg kunne syntes det var fint med blomster i en gammel sykkel, men ville ikke hatt det i hagen. Olabukser høres merkelig ut, og blomster i do har jeg sett. Det var bare ekkelt. 

Anonymkode: f4ea3...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...