Gå til innhold

Hvorfor plutselig så stein?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg våknet uthvilt kl 8-9. Hoppet ut av sengen og reist rett på trening. Da i form av intervaller og styrke. Dette startet jeg med for 3 uker siden. Men plutselig fra og med i går så har jeg virkelig slitt med å våkne! Er det noen som aner hvorfor dette skjer plutselig? Jeg har gått gjennom huset og ryddet de siste dagene. Uten pauser fordi jeg har fått den ekstreme trangen til å gjøre noe. 
I tillegg har jeg fått meg en ny jobb pga Corona. En midlertidig hvor jeg jobbe deltid. 
Skal man bli så sliten av så lite? Er ikke sliten om dagene, jeg bare plutselig har blitt støl og trettere om morgnen

Anonymkode: fc80d...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært trøtt fra og med i går faktisk? Altså to hele morgener hvor du ikke har hoppet ut av sengen? 

Jesus på sykkel! 

Anonymkode: 675df...4d7

Skrevet

Har du spist frokost litt senere enn normalt i det siste? Jeg endrer døgnrytmen fort hvis jeg endrer tidspunktene for måltidene. 

Anonymkode: a1fe2...434

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du spist frokost litt senere enn normalt i det siste? Jeg endrer døgnrytmen fort hvis jeg endrer tidspunktene for måltidene. 

Anonymkode: a1fe2...434

Jeg spiser alltid frokost men str varierer. Jeg spiser når jeg er sulten. 

Anonymkode: fc80d...36e

Skrevet

Men jeg har lagt meg senere igjen, kanskje det er så enkelt. Ble holdt våken i natt av fugler som kvitret kl 4 på morgenen. 😡😡🤬

Anonymkode: fc80d...36e

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg har lagt meg senere igjen, kanskje det er så enkelt. Ble holdt våken i natt av fugler som kvitret kl 4 på morgenen. 😡😡🤬

Anonymkode: fc80d...36e

Superenkel forskning viser at det er en direkte sammenheng mellom hor mye man sover og hor opplagt man er om morgenen ;)

 

Skrevet
1 minutt siden, Himmel og hav skrev:

Superenkel forskning viser at det er en direkte sammenheng mellom hor mye man sover og hor opplagt man er om morgenen ;)

 

Haha ja der er det sikkert? Jeg har holdt døgnrytmen i noen uker nå, men skled ut i går. Men jeg har nok ikke problemer med å bli trett i kveld 

Anonymkode: fc80d...36e

Skrevet

Hvis du begynte å trene mer intenst for tre uker siden så kan det jo også være at du er litt overtrent, at du har gått ut for hardt?

Men ellers var nok fuglene trolige syndere i natt ;)

Anonymkode: 41ae4...ca9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den siste uken har jeg våknet uthvilt kl 8-9. Hoppet ut av sengen og reist rett på trening. Da i form av intervaller og styrke. Dette startet jeg med for 3 uker siden. Men plutselig fra og med i går så har jeg virkelig slitt med å våkne! Er det noen som aner hvorfor dette skjer plutselig? Jeg har gått gjennom huset og ryddet de siste dagene. Uten pauser fordi jeg har fått den ekstreme trangen til å gjøre noe. 
I tillegg har jeg fått meg en ny jobb pga Corona. En midlertidig hvor jeg jobbe deltid. 
Skal man bli så sliten av så lite? Er ikke sliten om dagene, jeg bare plutselig har blitt støl og trettere om morgnen

Anonymkode: fc80d...36e

Det er du som ikke har trent på 2 dager, ikke sant? Kroppen sier i fra at den trenger hvile

Anonymkode: 1baa1...ea9

Skrevet

Høres ut som kroppen trenger hvile og næring.

Anonymkode: 50876...a17

Skrevet

Plutselig stein har skjedd med meg også. Jeg visste rett og slett ikke hvor sterk den bongen var.

Anonymkode: 48de7...0e8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Plutselig stein har skjedd med meg også. Jeg visste rett og slett ikke hvor sterk den bongen var.

Anonymkode: 48de7...0e8

Nemlig. Er du stein så har du røyka.

Anonymkode: f3d09...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...