Gå til innhold

Kovid 19 testet føler skam ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte teste meg forje uke  føler skam,  føler at jeg har vært uforsiktig, at jeg har gjort ting jeg ikke burde. Osv. 

Jeg var negativ. Jeg har vært veldig forsiktig. Bestilt varer på kolonial og meny for å slippe å være på butikken. Ikke vært mye ute i gatene, syklet i stede for å ta buss til jobb. 
har min coronavenn om jeg har gått tur med.  Barna her i huset har jo begynt på skolen , jeg her  jobber hele tiden uten om de 14 dager alt uten om matbutikker var stengt. 

men føler skam for ar jeg måtte testes. Skjønner jo at det er tull men alikevel ... 

Anonymkode: 54648...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er tull. Ter du det samme om andre som har testet seg, om de som har bekreftet korona?

Anonymkode: 6913b...c8c

Skrevet

Det at testen var negativ er jo er bevis for at du ikke har utsatt deg selv for smitte.
Trenger da ikke føle skam

Anonymkode: f3a3c...bf1

Skrevet

Det er jo bare tull. Føler du skam om du er forkjøla også?

Anonymkode: ca6e6...9b7

Skrevet

Det er jo en grunn til at de stengte ned landet.. Det er et virus som sprer seg, og som det er vanskelig å oppdage fordi man er smittsom før utbrudd og mange «verter» er asymptomatiske.

Skammer du deg når du får omgangssyke og influensa også?

De sier jo at dette er et virus en stor del av oss må forvente å få.. de vil bare ikke at mange skal få det samtidig

Anonymkode: 93fd3...985

Skrevet

Jeg har vært testet 4 ganger...  skammer meg ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 3250b...348

Skrevet

Jeg vet jo denne skammen er Tull,  Jeg aner ikke hvorfor denne tanken er i hodet mitt. 

Anonymkode: 54648...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...