Gå til innhold

Når man dater er skilt mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når spør man hva som gikk galt i eksteskapet?

Jeg dater en mann som virker utrolig snill kg koselig. Bet at ekskonen var utro, det har han fortalt, men det er jo alltid to sider av en sak. Lurer på når det «passer» seg å spørre hva der var som -egentlig- var årsaken. Han har jo fortalt litt om historier fra tidligere og skjønner at de var veldig forskjellig, men lurer jo litt på hva mer som var problemene.Når spurte dere andre om dette?

Anonymkode: 9ba96...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for det var jo selvsagt hans skyld at konen var utro...

Anonymkode: 4b525...175

Skrevet

Det passer seg aldri.

Anonymkode: 4eefe...eb5

Skrevet

Jeg mener selvsagt ikke at utroskapen var hans skyld. Men det er jo mulig å tilgi utroskap.

Men er dette virkelig sånt man ikke spør om, altså?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men er dette virkelig sånt man ikke spør om, altså?

Jeg mener det, ja.

Har aldri opplevd at noen ikke forteller slike ting når de er trygg på meg. Samtidig er jeg heller ikke en person som lurer på når ting passer seg å spørre om.

Skikk og bruk er et oppslagsverk som tar for seg tradisjon og kutyme innen overfladisk sosial adferd. 

Men når det gjelder sosiale egenskaper på et dypere nivå, så handler det om noe mye mer omfattende enn det å ha en liste over passende tidspunkt. 

Anonymkode: ceced...905

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener det, ja.

Har aldri opplevd at noen ikke forteller slike ting når de er trygg på meg. Samtidig er jeg heller ikke en person som lurer på når ting passer seg å spørre om.

Skikk og bruk er et oppslagsverk som tar for seg tradisjon og kutyme innen overfladisk sosial adferd. 

Men når det gjelder sosiale egenskaper på et dypere nivå, så handler det om noe mye mer omfattende enn det å ha en liste over passende tidspunkt. 

Anonymkode: ceced...905

Takk for leksa.

Han har jo fortalt noe, men aldri virkelig snakket ordentlig om det. Kommer bare ett og annet stikk i hennes retning, så jeg har fått forståelse av at det lenge var vanskelig mellom dem.
Jeg er faktisk litt nysgjerrig, det må jeg innrømme, men har foreløpig ikke følt at det var riktig å spørre noe nærmere. Får se det an om han vil fortelle meg. 

Skrevet

Dere dater? Det vil si at dere ikke engang er et par enda? Kjent ham i ganske kort tid? Jeg ville heller ikke utlevert hele meg på et så tidlig stadium, altså. 

Anonymkode: 00fd8...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...