Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Hvilke grunner gir du meg for å fortsette med samboer når vi har barn sammen?Er barna nok som skal lime oss sammen? Anonymkode: 91afa...a1d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 jeg synes ikke barna skal være en grunn til og være sammen hvis man ikke trives lengre,men hadde prøvd forskjellig ting for og unngå det for eksempel : datedager for eksempel 1-2 ganger i uka etter barna sover dra bort bare dere 2 parterapi snakke sammen er alltid viktig, hvis dere ikke snakker sammen, ødelegger det mye prøve og ha sex 2-3 ganger i uka Anonymkode: 2b46f...37e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Barn gjør den nok vanskeligere å gå fra hverandre, og terskelen bør også være høyere dersom man har barn. Men ikke for en hver pris, er veldig tilfeller hvor det er best for barn(a) at men ikke fortsetter samboerskapet Hvorvidt barna skal være grunnen til at du ikke skal gå fra samboeren din kan vi her inn ikke svare på så lenge vi ikke vet hvorfor du vurderer det. Anonymkode: 3f442...b21
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 Det går ikke an å gi et eksakt svar på det, for alle forhold er forskjellig. Er det ødeleggende for deg å være i forholdet, fysisk eller psykisk, så skal ikke barna være grunnen til å bli. Barn har det bedre med delt hjem enn i et hjem hvor det er så dysfunksjonelt at de voksne blir ødelagt av å være der. Men alle disse "følelsene kjølnet, jeg var ikke forelsket mer" skilsmissene synes jeg er en uting. Selvfølgelig kan man ikke gå gjennom et livslangt forhold og være forelsket hele tiden. Det krever jobb å holde et forhold sunt, og det er heller ikke krise å ha perioder hvor følelsene er litt kjøligere. Anonymkode: 176cf...4bf
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 Kommer helt an på hva som er grunnen til at du vurderer å gå...? Anonymkode: 3333e...923
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #6 Skrevet 18. mai 2020 Han er snill med oss og en flink pappa.Jeg har bare slitt med følelsene for han i et par år nå. Vet ikke om det er riktig å fortsette for unga, men samtidig er vi så «sammenvokst» at jeg tror det blir vanskelig å dra. Anonymkode: 91afa...a1d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #7 Skrevet 18. mai 2020 Man kan ikke forbli et par bare pga barna hvis man ikke fungerer sammen, det gavner ikke barna i lengden å ha foreldre som ikke trives og bare "holder ut". Men hvis man først har skaffet barn sammen så synes jeg at man skylder barna å gjøre et realt forsøk på å ordne opp hvis det er rn sjanse for at forholdet kan reddes. Anonymkode: 4f35b...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå