Gå til innhold

Hvilke grunner ville du gitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke grunner gir du meg for å fortsette med samboer når vi har barn sammen?Er barna nok som skal lime oss sammen?

Anonymkode: 91afa...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes ikke barna skal være en grunn til og være sammen hvis man ikke trives lengre,men hadde prøvd forskjellig ting for og unngå det

for eksempel :

datedager for eksempel 1-2 ganger i uka etter barna sover

dra bort bare dere 2

parterapi

snakke sammen er alltid viktig, hvis dere ikke snakker sammen, ødelegger det mye

prøve og ha sex 2-3 ganger i uka

Anonymkode: 2b46f...37e

Skrevet

Barn gjør den nok vanskeligere å gå fra hverandre, og terskelen bør også være høyere dersom man har barn.
Men ikke for en hver pris, er veldig tilfeller hvor det er best for barn(a) at men ikke fortsetter samboerskapet

Hvorvidt barna skal være grunnen til at du ikke skal gå fra samboeren din kan vi her inn ikke svare på så lenge vi ikke vet hvorfor du vurderer det.

Anonymkode: 3f442...b21

Skrevet

Det går ikke an å gi et eksakt svar på det, for alle forhold er forskjellig.

Er det ødeleggende for deg å være i forholdet, fysisk eller psykisk, så skal ikke barna være grunnen til å bli. Barn har det bedre med delt hjem enn i et hjem hvor det er så dysfunksjonelt at de voksne blir ødelagt av å være der.

Men alle disse "følelsene kjølnet, jeg var ikke forelsket mer" skilsmissene synes jeg er en uting. Selvfølgelig kan man ikke gå gjennom et livslangt forhold og være forelsket hele tiden. Det krever jobb å holde et forhold sunt, og det er heller ikke krise å ha perioder hvor følelsene er litt kjøligere. 

Anonymkode: 176cf...4bf

Skrevet

Kommer helt an på hva som er grunnen til at du vurderer å gå...?

Anonymkode: 3333e...923

Skrevet

Han er snill med oss og en flink pappa.Jeg har bare slitt med følelsene for han i et par år nå.

Vet ikke om det er riktig å fortsette for unga, men samtidig er vi så «sammenvokst» at jeg tror det blir vanskelig å dra.

Anonymkode: 91afa...a1d

Skrevet

Man kan ikke forbli et par bare pga barna hvis man ikke fungerer sammen, det gavner ikke barna i lengden å ha foreldre som ikke trives og bare "holder ut". Men hvis man først har skaffet barn sammen så synes jeg at man skylder barna å gjøre et realt forsøk på å ordne opp hvis det er rn sjanse for at forholdet kan reddes.

Anonymkode: 4f35b...394

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...