Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Jeg skjønner ikke helt hva som skjer med meg.Samboer og jeg har vært sammen i 11 år og vi har hatt opp og nedturer som alle andre. Siste året har vært tøft, men jeg føler vi er på rett vei.Sexlivet vårt har vært lite å skryte av, lysten min har stupt til null.Jeg skylder på at det er stress hver dag med jobb, barn osv og også denne usikkerheten mellom oss. Når vi først har sex så synes jeg ikke det gir meg noe egentlig.Det er ok og jeg kommer, men orgasmen er liksom ikke slik som før.Den er over nesten før den er begynt.Skjønner ikke hvorfor.Jeg gjør knipeøvelser og er ikke «slapp» der nede, men det er ikke like godt som før og jeg kjenner lysten bare blir enda mer borte da.Har ikke lyst til å onanere heller🤷🏼♀️ Noen med liknende problem?Gode råd? Anonymkode: 42052...836
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Er redd forholdet lider enda mer om vi ikke får opp sexlivet igjen🙁 Anonymkode: 42052...836
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Ingen med liknende erfaring? Anonymkode: 42052...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå