Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Jeg har ikke solbriller med styrke. Jeg har ikke linser lenger heller. Har klart meg med briller. Merker at synet Jar blitt bittelitt dårligere. Tok test i fjor og jeg hadde da ikke blitt mer nærsynt enn jeg var for 1,5 år siden. Men jeg merker det knapt. Jeg bruker alltid solkrem når jeg går ute, men merker at skarpt sollys gjør at jeg myser. Men det blir litt slik, briller og solkrem, eller linser og solbriller? Kunne tenkt meg solbriller med styrke, men dette er også dyrt og særlig dersom man må drive å skifte de ut pga forandring i synet. Og hvordan vet man hvor mye briller beskytter? Anonymkode: 8ccab...a38
tante grusom master of law Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke solbriller med styrke. Jeg har ikke linser lenger heller. Har klart meg med briller. Merker at synet Jar blitt bittelitt dårligere. Tok test i fjor og jeg hadde da ikke blitt mer nærsynt enn jeg var for 1,5 år siden. Men jeg merker det knapt. Jeg bruker alltid solkrem når jeg går ute, men merker at skarpt sollys gjør at jeg myser. Men det blir litt slik, briller og solkrem, eller linser og solbriller? Kunne tenkt meg solbriller med styrke, men dette er også dyrt og særlig dersom man må drive å skifte de ut pga forandring i synet. Og hvordan vet man hvor mye briller beskytter? Anonymkode: 8ccab...a38 Jeg har solbriller med styrke fra specsavers. Veldig fornøyd og de var ikke dyre. Tror jeg fikk dem gratis etter en synsundersøkelse. Man kunne velge buer selv. Men så er ikke jeg opptatt av at det må være gucci etc.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Jeg har samme klassiske raybans på 3. året, og de holder nok et par år til. Kombinert med linser (døgnlinser, byttes en gang i uka) er det uten tvil den beste løsningen for meg. Linser får man kjøpt veldig rimelig på diverse nettbutikker, så prisen trenger ikke bli gal. Jeg har hatt vanlige briller og mysing i sola, briller som bytter farge i solskinn, solbriller med styrke, vanlige briller med solbriller som kan klipses på osv. Føler jeg har testet det meste, og kan ikke anbefale noen av løsningene. Anonymkode: 6ced5...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå