Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Noen som har opplevd det i foten? Vondt under foten ved belastning i går. Blå der det var vondt å belaste i dag. Stikker innemellom når jeg ikke belaster foten. Ja, jeg vet det er best å ringe legevakten, men tror egentlig dette ikke er noe alvorlig. Ellers hadde det vel verdt vondt å gå? Anonymkode: 53f8c...e25
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som har opplevd det i foten? Vondt under foten ved belastning i går. Blå der det var vondt å belaste i dag. Stikker innemellom når jeg ikke belaster foten. Ja, jeg vet det er best å ringe legevakten, men tror egentlig dette ikke er noe alvorlig. Ellers hadde det vel verdt vondt å gå? Anonymkode: 53f8c...e25 Jeg vet om et barn som gikk med et brudd i beinet i et par dager før de fant det ut, han hadde ikke noe særlig vondt og gikk på det. Jeg var hoven og hadde vondt oppå vrista, gikk på foten, men haltet. Legen min var helt sikker på at det var et lite brudd, for det er mange små bein nede i foten og da kunne man gjerne gå på det selv om det var vonft. Men det var ikke brudd hos meg, men en kraftig betennelse. Anonymkode: 9fb63...4b9
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet om et barn som gikk med et brudd i beinet i et par dager før de fant det ut, han hadde ikke noe særlig vondt og gikk på det. Jeg var hoven og hadde vondt oppå vrista, gikk på foten, men haltet. Legen min var helt sikker på at det var et lite brudd, for det er mange små bein nede i foten og da kunne man gjerne gå på det selv om det var vonft. Men det var ikke brudd hos meg, men en kraftig betennelse. Anonymkode: 9fb63...4b9 Var det vondt når du trykte på det? Anonymkode: 53f8c...e25
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 Datteren min fikk med brudd i leggen (fibula-benet var brukket tvers igjennom) i 4 uker. Det gjorde vondt da hun trykket på ett bestemt tungt, men ikke ellers. Hun haltet ikke engang... Anonymkode: f3b43...745
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var det vondt når du trykte på det? Anonymkode: 53f8c...e25 Ja, ganske Anonymkode: 9fb63...4b9
LME1001 Skrevet 17. mai 2020 #6 Skrevet 17. mai 2020 Jeg gikk på en fot med to brudd tvers over i leggbeinet. Haltet såpass mye at jeg brukte krykker, mulig derfor jeg brukte 6 dager på å skjønne det var brudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå