Gå til innhold

Trangere der nede når enn er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 5😜 og de siste gangene jeg og mannen har hatt sex så sier han der er så trangt inni der, og bruker lang tid på og komme inn og 3 min på å komme😂😋 har blitt raskt stramm og fin etter de andre fødslene men hvorfor bli trangere når enn er gravid?😇 

Anonymkode: 96d05...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hoven etter nedpress? 

Anonymkode: 85c8c...9da

Skrevet

Man blir jo hoven der nede, så er kanskje derfor?

Anonymkode: a9123...9ad

Skrevet

Er ikke nedpress, det bruker jeg ikke få før på slutten😋 

Er kansje litt hoven da. 

Hi

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Er gravid med nr 5😜 og de siste gangene jeg og mannen har hatt sex så sier han der er så trangt inni der, og bruker lang tid på og komme inn og 3 min på å komme😂😋 har blitt raskt stramm og fin etter de andre fødslene men hvorfor bli trangere når enn er gravid?😇 

Jeg ble veldig trang etter fødsel

Anonymkode: e8b7d...ef6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her har det motsatte skjedd, men planlegger å operere.

Anonymkode: e5180...95f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med mindre du er sydd for stramt eller er veldig hoven, er det fysiologisk umulig å bli trangere etter en fødsel. 

Anonymkode: 869f1...9e7

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med mindre du er sydd for stramt eller er veldig hoven, er det fysiologisk umulig å bli trangere etter en fødsel. 

Jeg har også blitt masse trangere der nede etter alle mine fødsler. Man merker jo det likksom. Det forandrer jo seg der inni etter en fødsel eller fler. Har en veldig bra bekkenbunn musklatur også da. Gyn sa det var vanlig att det kunne sje. 

Hi

Skrevet
21 hours ago, Anonym bruker said:

mulig det, men til og med gynologen sa det både 6 uker og 15 månder etterpå, så ble det her

Skrevet
På 18.5.2020 den 13.18, Anonym bruker skrev:

Fullt mulig å bli trangere altså! Mange har også enda bedre sex etter fødsel på grunn av det. Jeg ble også trangere og mistenkte til og med at jeg var blitt sydd trangere, men både gyn og lege avviste det.

Anonymkode: 01b36...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...