Gå til innhold

Så glad for å ha gått ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad for å ha klart å gått ned 4.4 kg. Skal ned 7.6 kg til. Så er så fornøyd på å være i gang om ikke annet. 

Anonymkode: 5e9d7...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er så glad for å ha klart å gått ned 4.4 kg. Skal ned 7.6 kg til. Så er så fornøyd på å være i gang om ikke annet. 

Ingen!

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen!

Så fint for deg.

Jeg har gått ned 35 kg.

Anonymkode: e5e8d...c2d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så fint for deg.

Jeg har gått ned 35 kg.

Du er flink 😊

Hvordan har du gjort det? 

Skrevet

Gått ned en del nå, men siden organisert kampsport forsvant med korona har det stoppet litt opp. Men gått ned snart 15 kg totalt, 8 siden november. Men ikke gjort stort annet enn å ha litt mindre porsjoner, så stresser ikke med å gå ned fort heller :)

Anonymkode: 10aa2...69f

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gått ned en del nå, men siden organisert kampsport forsvant med korona har det stoppet litt opp. Men gått ned snart 15 kg totalt, 8 siden november. Men ikke gjort stort annet enn å ha litt mindre porsjoner, så stresser ikke med å gå ned fort heller :)

Anonymkode: 10aa2...69f

Så flink du har vært. Kjekt når man har gått motivasjonen 😊

Skrevet

Samme her, HI. Jeg har gått ned 6-7 kg siden nyttår. Riktignok er mye av dette bare vann, men kanskje et par-tre kilo fett, vil jeg tro. I tillegg har jeg fått litt mer muskelmasse i beina, merker jeg.

Jeg skal gjerne ned 4-6 kg til. Er kronisk syk og jeg styrer ikke det med væsken helt selv, men virker som om det fungerer bedre enn på lenge nå. Uansett deilig å kjenne meg mer som meg selv igjen og at jeg begynner å bli litt sterkere :)

Anonymkode: b8275...26a

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er flink 😊

Hvordan har du gjort det? 

Kuttet ut sukker, redusert fettinntaket og begynt å trene.

Dog, er noen år siden når, har vært stabil i 3 år nå.
Det som er viktig å tanke på er å ikke tenke slankekur, da kommer vekten fort tilbake etter målet er nådd, men heller tenke livsstilsendring, og velge en måte du også kan leve med etterpå 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...