Gå til innhold

Best å ikke si noe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann må kommentere hvordan jeg vasker. Han vasker leiligheten ofte. De gangene jeg gjør det så ser han noe jeg har glemt, og det kommenterer han. Ser jeg noe han har glemt, så tar jeg kluten og tørker der og sier ikke noe. Vi er så forskjellige og han irriterer når han må si noe 

Anonymkode: 6afe9...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da forslår jeg at du overlater all vasking til han. 

 

Anonymkode: be799...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min mann i ett og alt. Så jet gjør husarbeid når han ikke er hjemme. Jeg orker ikke den hakkingen! 
Det værste er at hvis jeg «tar igjen», så blir han dritsur og furten som en 5åring. Da kan jeg like godt gjøre det selv, sier han. 

Anonymkode: 5839e...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det din mann gjør - mot min mann 🤪😂

til mitt Forsvar må det sies at han er århundrets vims! Og jeg setter faktisk pris på de gangene han påpeker om jeg glemmer/overser sel om ratioen er 10:1 min favør. 
det er kanskje noe i måten han sier det på? Jeg forsøker å unngå hakking og er mer spørrende...funker jo ikke for det erNULL forbedring...megairriterende egentlig

Anonymkode: fc23b...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk har glemt noe som er veldig tydelig og du burde sett det og vasket det selv, da er det vel ikke noe problem at mannen påpeker det slik at du kan vaske der? Kommer litt an på hvordan han sier det da. Da kan du selvfølgelig gjøre det samme mot han når han vasker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...